کد خبر : 1965268 | 22 شهریور 1402 ساعت 20:08 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

انگلیس شوخی ندارد: شرط‌بندها اخراج!

اتحادیه فوتبال انگلیس، هری توفولو، مدافع ناتینگهام فارست را به دلیل تخطی از قوانین شرط‌بندی با محرومیت 5 ماهه جریمه کرد.

انگلیس شوخی ندارد: شرط‌بندها اخراج!

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس که اخیرا اعلام کرده بود مقابل جرایم شرط‌بندی در فوتبال هیچ انعطافی ندارد، هری توفولو مدافع ناتینگهام فارست را نقره‌داغ کرد و اعلام کرد او به مدت پنج ماه از حضور در میادین فوتبال محروم است.

البته اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد محرومیت او را تا پایان فصل آینده به حالت تعلیق درآورده و اگر مورد دیگری از رفتارهای مشکوک توفولو در شرط‌بندی مشاهده کند محرومیت را بلافاصله اجرایی می‌کند. این مدافع 28ساله مبلغ 21هزار پوند هم جریمه نقدی شده است.

در گزارش اتحادیه اشاره شده است که توفولو در فاصله سال‌های 2014 تا 2017 سیصد و هفتاد و پنج تخلف شرط‌بندی داشته است. در قانون اتحادیه فوتبال ذکر شده که بازیکنان شاغل در لیگ‌های انگلیس حق ندارند در شرط‌بندی‌هایی شرکت کنند که شائبه نشت اطلاعات درونی تیم‌ها را داشته باشد. توفولو به نقض این ماده از قانون محکوم شده است.

1924649

توفولو در زمان مورد بحث بازیکن نوریچ سیتی بود و به صورت قرضی در باشگاه‌های رادرهام، پیتربورو و سانتورپ بازی می‌کرد.

توفولو فصل گذشته از هادرزفیلد به ناتینگهام فارست پیوست و 21 بازی برای این تیم انجام داد. او در فصل جاری هم یک بار با پیراهن فارست در لیگ برتر بازی کرده است.

در ماه مه هم اتحادیه ایوان تونی، مهاجم ملی‌پوش انگلیسی باشگاه برنتفورد را به اتهام مشابه به مدت هشت ماه محروم کرد. بر خلاف توفولو، محرومیت ایوان تونی تعلیقی نبود و فورا به اجرا درآمد.

دیدگاه‌ها