کد خبر : 1965377 | 23 شهریور 1402 ساعت 12:12 | 62.1K بازدید | 147 دیدگاه

ویدال روی مود آنتی مادریدیستا

رئال آنقدر از من دزدی کرده که یادم نمی‌آید!

آرتورو ویدال یک بار دیگر وجهه ضد رئالی خود را بروز داد و در کانال توییچ خود گفت که بارها در بازی برابر رئال قربانی تصمیمات داوری شده است.

رئال آنقدر از من دزدی کرده که یادم نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال سال ها برای یوونتوس، بایرن و بارسا بازی کرد و حالا دور از فوتبال اروپا در برزیل حضور دارد. او که برای اتلتیکو پارانائنزه بازی می کند، چند روز پیش در بازی برای تیم ملی شیلی مصدوم شد و مشخص نیست چه زمانی به میادین باز خواهد گشت.

1324243

ویدال که در کانال توییچ خود با بیش از نیم میلیون نفر دنبال کننده حرف می زد، در مورد مصدومیتش گفت: «من قبلا هزاران بار از صفر شروع کرده ام و این بار هم تفاوتی ندارد. مصدومیت های زیادی تجربه کرده ام و دوباره بلند شده ام. این بار هم قوی‌تر بر می گردم.»

ویدال در پاسخ به سوالی در مورد رئال مادرید گفت: «آنقدر در بازی ها برابر رئال از من و تیمم دزدی شده که گاهی جزئیاتش از یادم می رود. برابر رئال در تمام دوران فوتبالم در اروپا با بیشترین ناعدالتی ها روبه‌رو شدم.»

1400409

ویدال در مورد انتخابش بین سرخیو بوسکتس و کاسمیرو تردید نداشت: «قطعا بوسکتس. هافبک دفاعی از لحاظ نقشی که در ریتم دادن به بازی تیم دارد، می تواند مهمترین بازیکن زمین باشد و از این حیث بوسکتس رقیب ندارد. من نمی توانم اصلا کاسمیرو را با بوسکتس مقایسه کنم.»

سوارز یا لواندوفسکی؟ «نمی دانم روزی بهتر از سوارز به عنوان مهاجم نوک خواهد آمد یا خیر. البته لواندوفسکی هم مهاجم بسیار باکیفیتی است ولی من سوارز را ترجیح می دهم. سوارز خصوصیاتی دارد که فقط در یک بازیکن آمریکای جنوبی می بینید.»

دیدگاه‌ها