کد خبر : 1965382 | 23 شهریور 1402 ساعت 12:22 | 56.1K بازدید | 98 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

کاپیتان بایرن دیوانه ژاوی و بارسلوناست

موندودپورتیوو امروز نوشت که جاشوا کیمیش رویای بازی زیر نظر ژاوی در بارسلونا را دارد.

کاپیتان بایرن دیوانه ژاوی و بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش 28 ساله در ابتدای تابستان یکی از گزینه های بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس بود ولی به دلیل قیمت بالا و نیز عدم تمایل بایرن به مذاکره، کار در حد همان ابراز علاقه باقی ماند و بارسا قدم پیش نگذاشت. در نهایت نیز اوریول رومئو با تنها 3.4 میلیون یورو از خیرونا راهی بارسا شد تا جای خالی کاپیتان را پر کند.

1840391

موندودپورتیوو همواره از علاقه کیمیش برای بازی در بارسا نوشته بود و این بار نیز گزارش داد که ستاره آلمانی می خواهد روزی برای بارسا بازی کند. علاقه او به شخص ژاوی یک مسئله اثبات شده است و در یک تست سوال و جواب فوری در باشگاه بایرن، کیمیش در انتخاب ژاوی به عنوان الگویش تردید نداشت تا گمانه زنی ها در مورد او دوباره شروع شود البته برای سال های بعد.

1920253

هنوز دو سال دیگر از قرارداد کیمیش باقی مانده و اگر او تمدید نکند، رقم انتقالش در تابستان بعد کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. ممکن است او تا پایان قرارداد بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا برود.

علاوه بر کیمیش، سایر بازیکنان بایرن نیز در سوال و جواب در مورد بهترین بازیکن و الگوی خود حاضر شدند. لروی سانه برای مثال لئو مسی را انتخاب کرد و جمال موسیالا و کینگزلی کومان، نیز الگوی خود را رونالدینیو عنوان کردند. اریک ماکسیم چوپو موتینگ هم ساموئل اتوئو و زین الدین زیدان را انتخاب کرد. زیزو الگوی سرژ گنابری و مزراوی نیز بود.

دیدگاه‌ها