کد خبر : 1965537 | 23 شهریور 1402 ساعت 23:09 | 26.2K بازدید | 116 دیدگاه

طیب‌نیا: ما پاسخ خود را در زمین می‌دهیم؛

حمایت همه‌جانبه: فولاد مبارکه پشت سپاهان

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان، عصر امروز به همراه محمدرضا ساکت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه در تمرین طلایی‌پوشان اصفهانی شرکت کرد.

حمایت همه‌جانبه: فولاد مبارکه پشت سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد و حکم کمیته انضباطی سبب شده تا تمام حواس‌های اهالی فوتبال به این باشگاه معطوف باشد.
طیب‌نیا که معمولا به ندرت در تمرینات تیم فوتبال سپاهان دیده می‌شود، امروز به همین دلیل به دیدار مورایس و شاگردانش رفت و برای دقایقی با آنها درباره شرایط ایجاد شده صحبت کرد.

1925180

طیب‌نیا در این دیدار حرف‌هایش را با برشمردن انتظاراتش از تیم فوتبال باشگاه آغاز کرد و گفت: «انتظار ما این است که تیم با تمام توان فنی و تاکتیکی خود در میدان حاضر شود و بدون توجه به حواشی، فکر و ذکر اعضای تیم باید فقط بازی‌های آینده باشد.ما پاسخ خود را در میدان بازی می‌دهیم.»

او با تاکید بر اینکه شعار کارخانه و باشگاه سپاهان شفافیت است، اضافه کرد: «شعار ما شفافیت است و واقعا همین‌طور نیز هست و قانون‌مدار هستیم و احقاق حقوق خود را از مبادی ذیربط پیگیری می‌کنیم. اتحاد و انسجام بین هواداران و تیم مهم‌ترین سرمایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است؛ حامی تیم بوده و هستیم و به عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه و به عنوان یک اصفهانی می‌گویم تیم سپاهان را دوست دارم و حامی این تیم بوده، هستم و خواهم بود.»

1925181
1925182
1925183

دیدگاه‌ها