کد خبر : 1965577 | 24 شهریور 1402 ساعت 09:24 | 21.7K بازدید | 20 دیدگاه

ناامیدی مربی بزرگ از آلمان: خارجی نمی‌خواهند!

لوئیس فن خال، مربی هلندی، علاقه بسیار زیادی به قبول هدایت تیم ملی آلمان دارد اما امید زیادی ندارد که به این جایگاه برسد.

ناامیدی مربی بزرگ از آلمان: خارجی نمی‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال آلمان برای قطع همکاری با هانسی فلیک باعث شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مربی بعدی این تیم انجام شود. 

گزینه‌های بسیاری به عنوان جانشین این مربی مطرح شده اما همه چیز هنوز در حد حدس و گمان است، هرچند رسانه‌های آلمانی تاکید دارند که یولیان ناگلزمان گزینه اصلی مدیران فدراسیون فوتبال این کشور برای این تیم است. 

بسیاری از هواداران فوتبال در آلمان معتقد هستند که این مربی جوان تجربه کافی برای حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور و خارج کردن آنها از این بحران را ندارد، خصوصا که رقابت‌های یورو 2023 در خاک آلمان در پیش است و نتیجه گرفتن در آن اهمیت بسیار زیادی برای آنها دارد. 

1923165

با این حال، روزنامه بیلد بار دیگر خبر داده که فن خال هنوز هم مشتاق قبول هدایت تیم ملی آلمان است و آماده است تا در صورت نیاز بلافاصله چنین مسئولیتی را برعهده بگیرد. 

اما این واقعیت که تیم ملی آلمان تا به حال هرگز مربی خارجی نداشته مانع بزرگی بر سر راه او است. این مربی هلندی باور دارد که با وجود ادعاهای مدیران این فدراسیون، آنها همچنان علاقه زیادی به انتخاب مربی خارجی ندارند و آن را تابو می‌بینند. 

فن خال از این که فیلیپ لام و باستین شواین اشتایگر، شاگردان سابقش، از او برای این شغل حمایت کردند بسیار خوشحال است و امیدوار شده که شرایط به سودش پیش برود.

دیدگاه‌ها