کد خبر : 1965690 | 24 شهریور 1402 ساعت 19:27 | 22.3K بازدید | 17 دیدگاه

روبیالس قسر در نمی‌رود: نزدیک بشی، می‌ری زندان!

با کناره‌گیری لوئیس روبیالس از فدراسیون فوتبال اسپانیا بحرانی که او ایجاد کرده بود به پایان نرسیده و قاضی پرونده رسوایی او در فینال جام جهانی علیه روبیالس حکمی سنگین صادر کرده است.

روبیالس قسر در نمی‌رود: نزدیک بشی، می‌ری زندان!

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در فینال جام جهانی زنان به پیروزی رسید تا برای اولین بار در تاریخش به این عنوان دست پیدا کند اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در مراسم اهدای مدال طلا به ملی‌پوشان اسپانیا کاری کرد که طعم شیرین پیروزی در کام همه اسپانیایی‌ها تلخ شود.

بحران آنقدر بالا گرفت که تا چند هفته بخش بزرگی از اخبار ورزشی دنیا حول رسوایی روبیالس دور می‌زد. موج بزرگی از انتقادها روبیالس را نشانه گرفته بود و همه از او می‌خواستند از سمتش استعفا دهد ولی روبیالس پافشاری می‌کرد و می‌گفت بی‌گناه است و استعفا نخواهد داد.

1925446

تا اینکه در روزهای گذشته او بالاخره تسلیم شد و از پست ریاست فدراسیون کناره‌گیری کرد. اما ماجرای روبیالس به پایان نرسیده و پرونده‌ای علیه او در دادگاه در جریان است.

به گزارش شبکه اسکای امروز در جریان جلسه غیرعلنی دادگاه، قاضی پرونده علیه روبیالس حکم داده و اعلام کرد او حق ندارد از فاصله 200 متری به جنیفر هرموسو، فوتبالیست زن ملی‌پوش اسپانیا، نزدیک‌تر شود.

در پایان روند دادگاه ممکن است روبیالس به یک سال تا چهار سال زندان محکوم شود. با وجود کناره‌گیری او و همچنین اخراج خورخه ویلدا، سرمربی اسپانیا در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی زنان این کشور همچنان از حضور در تمرین‌ها خودداری کرده و اعلام کردند در روزهای آینده در بازی‌های اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا شرکت نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها