کد خبر : 1965732 | 25 شهریور 1402 ساعت 03:05 | 16K بازدید | 11 دیدگاه

فولاد و ستاره‌هایی که به آنها نیاز دارد (عکس)

گلزنی گادوین منشا و سعید واسعی در دیدار دوستانه برای فولاد مجموعه فولاد خوزستان را امیدوار می‌کند که این بازیکنان سریع‌تر در شرایط ایده آل قرار بگیرند.

فولاد و ستاره‌هایی که به آنها نیاز دارد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد در دیداری دوستانه به مصاف نیکاپارس چالوس رفت و با نتیجه 3-0 پیروز از میدان خارج شد تا پس از 4 شکست در لیگ برتر بتوانند با پیروزی در این بازی دوستانه در مسیر تحول و بازگشت به میادین قرار بگیرند.

گل‌های این تیم را گادوین منشا، سعید واسعی و علیرضا باویه به ثمر رساندند، بازیکنانی که با دلایل مختلف از لحاظ فنی و روحی روانی دچار افت شده بودند و این خبر خوبی برای فولادی خواهد بود که آنها در یک دیدار دوستانه توانسته‌اند اعتماد به نفس از دست رفته را بازگردانند.

سعید واسعی هافبک-مهاجم تکنیکی این تیم از شرایط ایده آلی برخوردار نبود و با توجه به قابلیت‌های فنی و تکنیک خوبی که دارد اگر آماده باشد در بازیسازی و خلق موقعیت بهتر عمل خواهد کرد و این خبر خوبی برای فولادی‌ها خواهد بود.

1925563

گادوین منشا مهاجم شناخته شده فوتبال ایران در سال‌های اخیر عملکرد پرنوسانی داشته است اما روزهای خوب این بازیکن را به خاطر داریم، او زوج محمد عباس زاده در فولاد خوزستان است و هر دو بازیکن از بازیکنان گلزن تاریخ لیگ برتر هستند، هماهنگی این زوج و باز شدن پای آنها به گلزنی می‌تواند نوید روزهای خوب را برای فولاد به همراه داشته باشد.

فولادی‌ها پس از سپری کردن هفته ابتدایی سخت و پرحاشیه، در دیداری دوستانه به آرامش رسیدند و خود را برای شروع مسابقات و بازی با سپاهان آماده می‌کنند.

دیدار سپاهان و فولاد به دلیل حضور اصفهانی‌ها در بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد و این فرصت خوبی برای ایگناسیو مارتینز است تا بتواند شرایط فولاد را متحول کند.

دیدگاه‌ها