کد خبر : 1965751 | 25 شهریور 1402 ساعت 06:43 | 25K بازدید | 5 دیدگاه

این اظهار نظر دروازه‌بان اینتر را منفور ایتالیا می‌کند!

یان زومر، دروازه‌بان اینتر، اعلام کرد ضربه پنالتی‌ای که در بازی سوئیس مقابل ایتالیا از جورجینیو مهار کرد، یکی از بهترین لحظاتش بوده است.

این اظهار نظر دروازه‌بان اینتر را منفور ایتالیا می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یان زومر، دروازه‌بان اینتر در مصاحبه خود با گاتزتا دلو اسپورت، درباره یک ضربه پنالتی که در سال 2021 مقابل ایتالیا مهار شد، صحبت کرد. مهاری که در نهایت مانع از صعود آتزوری به جام جهانی شد.
ملی پوش سوئیسی در سپتامبر 2021 یک ضربه پنالتی را از جورجینیو گرفت و به تیمش کمک کرد تا در بازی مقدماتی جام جهانی به تساوی 0-0 دست پیدا کنند. زمانی که مصاحبه کننده تصویری از سیو او را مقابل بازیکن سابق چلسی که اکنون در آرسنال است، نشان داد، زومر با لبخند پاسخ داد: "من یک ضربه پنالتی از امباپه هم یورو گرفتم ولی این یکی، از بهترین لحظه‌هایم بوده است. یک لحظه پرفشار و بزرگ برای هر دوی ما. ضربات پنالتی مربوط به احساسات و تصمیم گیری سریع است. این یک چالش ذهنی و فنی دشوار است."

1925608

ایتالیای روبرتو مانچینی در گروه مقدماتی جام جهانی 2021 از دو بازی مقابل سوئیس به دو تساوی رسید و مجبور شد به مرحله پلی آف برود. جایی که مقدونیه شمالی در پالرمو آتزوری را در مارس 2022 شکست داد.
زومر روز شنبه اولین دربی خود را در دلا مدونینا بازی خواهد کرد و امیدوار است که سیوهای مهم‌تری را در مقابل رقیب شهری اینتر، میلان انجام دهد: "من بی صبرانه منتظر این بازی هستم. دارم سعی می‌کنم که روی حرکات مهاجمان آنها رافائل لیائو و کریستین پولیشیچ تحقیق کنم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود و موفق باشیم."

دیدگاه‌ها