کد خبر : 1965803 | 25 شهریور 1402 ساعت 13:15 | 18.6K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای مدافع برزیلی: آلگری در حد گواردیولاست!

دانیلو، مدافع یوونتوس، معتقد است که مکس آلگری مربی بزرگی در حد و اندازه پپ گواردیولا است.

ادعای مدافع برزیلی: آلگری در حد گواردیولاست!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشت و تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم به واسطه کسر امتیازهای انضباطی نتیجه نداد.

آنها فصل جدید را خوب بازی کردند و کسب دو پیروزی و یک تساوی باعث شده که در آستانه دیدار امروز در هفته چهارم سری آ برابر لاتزیو در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار داشته باشند.

انتقادهای زیادی از سبک بازی و تصمیمات آلگری در چند ماه اخیر مطرح شده و بسیاری حتی خواهان برکناری او از هدایت یوونتوس بودند، اما به نظر می‌رسد که دانیلو به هیچ وجه چنین نظری ندارد و او را در بین برترین مربیان دنیای فوتبال می‌بیند. 

1925687

این مدافع برزیلی در گفت‌وگو با کوریره دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: «گواردیولا و آلگری برای من در یک سطح برابر قرار دارند. پپ بیشتر روی فوتبال با تکیه بر پست و جای بازیکن در زمین تاکید دارد. من تحت هدایت او در پست‌های بیشتری بازی کردم. در سمت راست، در مرکز، در سمت چپ و میانه زمین. 
او از تیم انتظار دارد که شرایط بازی را همیشه تحت کنترل داشته باشد. این همان وضعیتی است که ما با آلگری هم داریم. او بسیار وفادار و صریح است. زیاد صحبت نمی‌کند و رابطه ما بسیار عجیب اما جذاب است. 
آلگری همیشه به ما می‌گوید وقتی می‌شود با سه پاس گل زد، چرا باید 50 پاس بدهیم؟ او بیشتر از هر چیزی به دنبال کسب پیروزی است. اگر در فوتبال پیروز نباشید، نمی‌توانید از خودتان لذت ببرید. او بسیار عملگرا و قدرتمند است.»

دیدگاه‌ها