کد خبر : 1968368 | 05 مهر 1402 ساعت 01:24 | 27.5K بازدید | 10 دیدگاه

آلگری:

دست نگه‌ دارید، ما مدعی قهرمانی نیستیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید نباید تیمش را خیلی زود در جمع مدعیان قهرمانی سری A قرار بدهند.

دست نگه‌ دارید، ما مدعی قهرمانی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری پس از پیروزی 1-0 مقابل لچه، از رسانه‌ها درخواست کرد تا تیمش را مدعی قهرمانی در اسکودتو خطاب نکنند.

بیانکونری‌ها پس از شکست 4-2 مقابل ساسولو، امشب با گل آرکادیوش میلیک برنده شدند.

پس از این برد آن‌ها با 12 امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کردند و اکنون با اینتر صدرنشین 2 امتیاز فاصله دارند.

آلگری پس از این بازی گفت: "کسب برد مهم بود، به خصوص بعد از شکستی که در مقابل ساسولو داشتیم. مقابل تیم لچه بازی کردیم که اجازه نفوذ خیلی کمی به شما می‌دهد، اما تعادل خود را حفظ کردیم و از فرصت‌های خود نهایت استفاده را بردیم."

عملکرد تیم؟
نباید توپ را آنقدر به عقب بیاوریم، با یک دقیقه مانده به پایان بازی، نمی‌توانیم توپ را به محوطه جریمه خودمان بیاوریم، ما باید این موارد را مرتب کنیم. در مقابل ساسولو، قوی شروع کردیم، بهتر بود این بار تعادل را حفظ کنیم و از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بهترین استفاده را ببریم.

1931464

قرار گرفتن در جمع مدعیان؟
در چند روز گذشته، ما از یک تیم شکست خورده به رقیب اینتر در کورس قهرمانی تبدیل شده‌ایم، بنابراین باید کمی تعادل در نحوه صحبت‌های ما وجود داشته باشد. نمی‌خواهم اینجا پنهان شوم، اینتر، میلان و ناپولی منابع بهتری نسبت به ما برای کسب عنوان قهرمانی دارند. بازیکنان داریم که تجربه زیادی ندارند، اما آن‌ها می‌توانند رشد کنند. جذب اشتباهات و درس گرفتن از آن‌ها به صبر و زمان نیاز دارد.

دیدگاه‌ها