کد خبر : 1965853 | 25 شهریور 1402 ساعت 18:07 | 33.5K بازدید | 33 دیدگاه

پیش‌بینی گرام سونس:

این لیورپول، سیتی را به زیر می‌کشد

اسطوره باشگاه لیورپول بسیار نسبت به عملکرد تیم محبوبش در فصل جاری خوشبین است و گفت که قرمزها می‌توانند سیتی را در رقابت برای قهرمانی شکست دهند.

این لیورپول، سیتی را به زیر می‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در پنجمین بازی فصل خود توانست به چهارمین بردش دست پیدا کند و حالا با 13 امتیاز موقتا صدرنشین لیگ است. قرمزها امروز در زمین ولورهمپتون ابتدا عقب افتادند ولی در ادامه سه گل زدند و در زمین حریف پیروز شدند. لیورپول به نظر پس از یک فصل اسف‌بار حالا آماده بازگشت به کورس مدعیان قهرمانی است.

1925780

گرام سونس نیز چنین عقیده‌ای دارد. او پس از برتری قرمزها برابر وولوز گفت: «اجازه دهید یک پیشبینی بزرگ در مورد لیگ داشته باشم. به نظر من لیورپول در پایان یا قهرمان می‌شود یا در رتبه دوم قرار می‌گیرد. این لیورپول می‌تواند منچسترسیتی را به زیر بکشد.»

1925774

سونس ادامه داد: «من لیورپول را تیم قوی‌تری نسبت به گذشته می‌بینم. به نظر می‌رسد الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای با تاکتیک تیم وفق پیدا کرده و نیازهای مربی را بهتر از شروع فصل درک می‌کنند. فوتبال ما به چالشی برای سلطه منچسترسیتی نیاز دارد و لیورپول می‌تواند آن را فراهم کند. آنها بزرگترین تهدید برای پپ گواردیولا برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی هستند.»

دیدگاه‌ها