کد خبر : 1965880 | 25 شهریور 1402 ساعت 20:24 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای عجیب تن‌هاخ: بد نبودیم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست 3-1 مقابل برایتون گفت از سیستم تیمش در این بازی راضی است و بد بازی کردن یونایتد را نمی‌پذیرد.

ادعای عجیب تن‌هاخ: بد نبودیم!

به گزاش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در اولدترافورد میزبان برایتون بود و با قبول شکستی تحقیرآمیز در خانه بازی را به حریف 3-1 واگذار کرد.

درحالیکه موجی از انتقادها در شبکه‌های اجتماعی علیه شیاطین سرخ و به خصوص تن‌هاخ به راه افتاده و عده زیادی از هواداران خواهان اخراج او هستند ولی سرمربی هلندی در نشست خبری با اعتماد به نفس ظاهر شد و گفت تیمش بیشتر به بدشانسی و اشتباهاتش باخته و سیستم بازی‌اش خوب کار کرده است.

تن‌هاخ از بازیکنانش در این بازی راضی است؟
دیوگو دالوت خیلی خوب بازی کرد. رشفورد و راسموی هویلوند دائما روی دروازه حریف خطر ایجاد کردند. این سه نفر و چند نفر دیگر بازیکنان خوب ما در زمین بودند. ولی ما نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم را به دست نیاوردیم.

چه شد که به این شکل باختید؟ برنامه‌تان چیست؟
باید این بازی را به دقت آنالیز کنیم و متوجه بشویم که برای بهتر شدن و ارتقای سبک بازی تیم چه باید کرد. بعد از آن به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

1925895

گلزنی هالینبال مجبری؟
او کاری را کرد که برای همان به تیم اضافه شده بود. بله هانیبال تاثیر خوبی در بازی ما داشت و به تیم انرژی داد.

واقعا از عملکرد تیم‌تان راضی هستید؟
بله کاملا. سیستم ما عمل کرد. بیست دقیقه اول خیلی خوب بودیم. باید با وجود اینکه گل خوردیم به همان برنامه خودمان ادامه می‌دادیم که این اتفاق نیفتاد. در این بازی شانس‌های زیادی داشتیم که از دست رفت.

چقدر از این شکست ناراحتید؟
ما از این نتیجه خیلی ناراحتیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم ولی چند بار هم اشتباهاتی داشتیم که باعث شد عقب بیفتیم. نقاط عطفی که باعث شد اینطور شکست بخوریم یکی گل اول آنها بود و دومی هم گلی که زدیم و مردود شد.

دیدگاه‌ها