کد خبر : 1965885 | 25 شهریور 1402 ساعت 20:44 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

دی‌زربی داغ یونایتد را تازه کرد: باید بیشتر گل می‌زدیم!

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل منچستریونایتد گفت تیمش فرصتهایی را از دست داده و می‌توانسته با نتیجه بهتری پیروز شود.

دی‌زربی داغ یونایتد را تازه کرد: باید بیشتر گل می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بعد از پیروزی 3-1 برایتون مقابل منچستریونایتد سرمربی شیاطین سرخ گفت از عملکرد تیمش ناراضی نیست و بدشانسی و اشتباهات باعث این باخت شده اما سرمربی برایتون نظر دیگری داشت و گفت تیمش سزاوار این بوده که با اختلافی بیشتر به پیروزی برسد.

دی‌زربی در این مصاحبه در پاسخ سوالی درباره اینکه مشکلات یونایتد چیست گفت فقط می‌تواند درباره تیم خودش صحبت کند. او همچنین یکی از رازهای موفقیت برایتون را شجاع بازی کردن دانست.

عالی بازی کردیم ولی اواخر بازی اذیت شدیم
در پانزده تا بیست دقیقه پایانی خیلی اذیت شدیم چون منچستریونایتد به سبک متفاوتی بازی می‌کرد. سبکی که برای مقابله با آن آماده نشده بودیم. ولی تا قبل از آن عالی بازی کردیم. عالی!

1925903

آقای دی‌زربی، مشکل منچستریونایتد به نظر شما چیست؟
نمی‌دانم مشکل یونایتد کجا است. من فقط می‌توانم درباره تیم خودم صحبت کنم.

از شما به عنوان یکی از جذاب‌ترین تیمهای لیگ برتر یاد می‌شود.
ما با شجاعت بازی می‌کنیم. رمز موفقیت ما این است.

چه شد که موفق شدید منچستریونایتد را با این نتیجه شکست بدهید؟
به نظرم بازی از زمانی به نفع ما تغییر کرد که کنترل توپ را حفظ کردیم. تا قبل از آن فشار آنها شدید بود ولی حفظ توپ به ما کمک کرد بازی را کنترل کنیم. ما چهار مهاجم داریم که خیلی خوب و خیلی سریع هستند و با کمک آنها توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم
ما باید چه وقتی در حال باخت هستیم و چه در حال برد سبک بازی‌مان را حفظ کنیم. ما نمی‌توانیم به محض اینکه روند بازی تغییر می‌کند دی‌ان‌ای خودمان را فراموش کنیم. هدف ما این است که با حفظ همین شخصیت تیمی و سبک بازی در آینده بهتر بازی کنیم و بیشتر گل بزنیم. ما در این بازی سه گل زدیم و شانس‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.

دیدگاه‌ها