کد خبر : 1965887 | 25 شهریور 1402 ساعت 20:55 | 52.7K بازدید | 20 دیدگاه

تن‌هاخ هو شد: با خداحافظی خوشحال‌مان کن!

هواداران منچستریونایتد بعد از شکست 3-1 تیم‌شان مقابل برایتون به هو کردن تیم و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخته و خواهان کناره‌گیری او شدند.

تن‌هاخ هو شد: با خداحافظی خوشحال‌مان کن!

به گزارش "ورزش سه"، شکست و هو شدن؛ این دوگانه را بارها در زمین‌های فوتبال شاهد بوده‌ایم. امشب در اولدترافورد نوبت اریک تن‌هاخ هلندی بود که بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل برایتون با روی تلخ سکه فوتبال مواجه شود. هوادارانی که تا چندی پیش او را تشویق می‌کردند حالا در حال هو کردنش بودند.

درحالی‌که تنها چند هفته از شروع فصل جدید گذشته منچستریونایتد در بحران به سر می‌برد. شکی نیست که به زودی رسانه‌های انگلیسی گزارش‌هایی تند درباره یونایتد و تن‌هاخ منتشر می‌کنند و آرم باشگاه در حالی‌که ترک برداشته را به نشانه بحران در اولدترافورد مقابل چشم هواداران قرار خواهند داد.

1925912

هو شدن اریک تن‌هاخ در بازی امشب از زمانی آغاز شد که راسموس هویلوند به دستور او از زمین خارج شد. ستاره دانمارکی که امسال تابستان از ایتالیا خریداری شده بود. هواداران وقتی متوجه شوند به جای او آنتونی مارسیال وارد زمین می‌شود شدت هو کردن تن‌هاخ را بیشتر کردند چرا که آن‌ها مارسیال را اصلا دوست ندارند.

فصل گذشته وقتی دعوا بین کریستیانو رونالدو و تن‌هاخ بالا گرفت هواداران بر خلاف انتظار طرف سرمربی‌شان را گرفتند و این از عواملی بود که رونالدو را به این نتیجه رساند که یونایتد برای او دیگر جای ماندن نیست.

1925911

ولی ماه‌عسل هواداران و تن‌هاخ حالا به پایان رسیده و همان هواداران که او را به رونالدو ترجیح می‌دادند حالا برایش یک پیام دارند: با یک خداحافظی خوشحال‌مان کن استاد تن‌هاخ!

دیدگاه‌ها