کد خبر : 1965995 | 26 شهریور 1402 ساعت 10:51 | 49.7K بازدید | 16 دیدگاه

دردسر بایرن: کاپیتان انگلیس از خانواده جدا شد

هری کین و همسرش نتوانستند برای زندگی در مونیخ در کنار یکدیگر به توافق برسند.

دردسر بایرن: کاپیتان انگلیس از خانواده جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، کین مصمم بود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به هر شکل ممکن از تاتنهام جدا و راهی بایرن مونیخ شود و توانست به خواسته‌اش برسد. 

مذاکرات برای انجام این انتقال بسیار دشوار بود اما مدیران بایرن مونیخ بالاخره توانستند مدیر تاتنهام را برای فروش این ستاره انگلیسی راضی کنند و او حالا برای زندگی راهی آلمان شده است. 

خانواده این بازیکن هم در همان ابتدا با او به مونیخ سفر کردند و حتی فرزند کوچکش هم در کشور آلمان به دنیا آمد و همسرش پس از زایمان راهی انگلیس شد تا در کنار خانواده‌اش باشد. 

1926173

اما حالا روزنامه دیلی میل خبر داده که کیت، همسر کین، دیگری تصمیمی برای بازگشت به آلمان ندارد و به این ترتیب این خانواده باید جدا از هم در طول ماه‌های پیش‌رو زندگی کنند که شرایط را برای هر دو طرف کمی دشوار خواهد کرد. 

دلیل اصلی تصمیم همسر کاپیتان تیم ملی انگلیس شرایط نوزاد تازه متولد شده‌ او و همچنین حضور فرزند بزرگتر این زوج در مدرسه است که ترجیح او این است که فرزندش در انگلیس به مدرسه برود. 

هرچند گفته می‌شود که آنها به جتی خصوصی دسترسی دارند که کار سفر کردن به انگلیس و آلمان را برایشان آسان می‌کند اما بسیاری از هواداران بایرن نگران هستند که این وضعیت روی عملکرد ستاره جدید تیم‌شان تاثیر بگذارد.

دیدگاه‌ها