کد خبر : 1966030 | 26 شهریور 1402 ساعت 13:18 | 24.6K بازدید | 11 دیدگاه

تردید گزینه جذاب آلمان: هراس از ناکامی!

یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمانی، برای قبول هدایت تیم ملی کشورش دچار تردید شده است.

تردید گزینه جذاب آلمان: هراس از ناکامی!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران فدراسیون فوتبال آلمان هنوز نتوانسته‌اند با هیچ گزینه‌ای برای قبول هدایت این تیم به صورت رسمی به توافق برسند. 

برکناری هانسی فلیک پس از شکست 1-4 برابر ژاپن باعث شده که تیم ملی آلمان در فاصله کمتر از 10 ماه تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که به میزبانی این کشور هم برگزار خواهد شد بدون سرمربی باشد. 

گزینه‌های متفاوتی در طول چند روز اخیر برای هدایت این تیم مطرح شده بود اما بسیاری از رسانه‌های آلمانی تایید کرده بودند که ناگلزمان گزینه اول و اصلی مدیران فدراسیون فوتبال آلمان است. 

چند روز قبل گفته شده بود که تماس اولیه با مدیر برنامه این مربی جوان که پس از برکناری غیرمنتظره از سمتش در بایرن مونیخ هنوز هدایت تیم دیگری را برعهده نگرفته برقرار شده و مذاکرات هم آغاز شده است. 

1836235

اما حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور این احساس را دارند که ناگلزمان برای قبول این مسئولیت دچار تردید بسیاری شده است. او به خوبی از این موضوع آگاه است که نشستن روی نیمکت این تیم در جریان رقابت‌های یورو فرصتی است که شاید دیگر پیش نیاید اما از این کار مطمئن نیست. 

ناگلزمان نگران این است که نتواند نتایج مورد انتظار را در جام ملت‌های اروپا در خاک آلمان بگیرد و این موضوع ضربه‌ای جدی به کارنامه کاری‌اش بزند و دلیل تردیدش همین مسئله است. 

به نظر می‌رسد که اگر او از تصمیمش برای قبول هدایت تیم ملی آلمان منصرف شود، فدراسیون این کشور بلافاصله به سراغ لوئیس فن خال خواهد رفت تا مذاکرات با او را آغاز کند.

دیدگاه‌ها