کد خبر : 1966147 | 26 شهریور 1402 ساعت 22:16 | 42.4K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ ستاره بایرن به توخل: نمی‌دانم چرا با من لج کرده!

ماتیس دلیخت، ستاره هلندی بایرن، که اخیرا توماس توخل به شکل علنی از او انتقاد کرده بود، می‌گوید نمی‌داند دلیل فیکس بازی نکردنش در فصل جاری چیست.

پاسخ ستاره بایرن به توخل: نمی‌دانم چرا با من لج کرده!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد رابطه ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، و سرمربی این تیم توماس توخل پرتنش‌تر از همیشه است. در روزهای گذشته توخل به صراحت از این ستاره هلندی انتقاد کرد و گفت او بلد نیست پاس رو به جلو بدهد.

توخل در فصل جاری به جای استفاده از دلیخت در مرکز خط دفاعی تیمش به استفاده از زوج کیم مین جائه و دایو اوپامکانو رو آورده است.

1926454

دلیخت امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد درباره تنشی که در رابطه او و توماس توخل پیش آمده صحبت کرد و گفت نمی‌داند علت اینکه در فصل جاری فیکس بازی نمی‌کند چیست.

ستاره هلندی بایرن گفت: "این سوال را از من نباید بپرسید. واقعا نمی‌دانم چرا فیکس بازی نمی‌کنم. این را باید از مربی بپرسید. من هر کاری که توخل از من خواسته را انجام داده‌ام، ولی در دو بازی گذشته فقط 10 دقیقه بازی کرده‌ام و آن هم در خط میانی".

1926455

دلیخت در ادامه گفت: "توخل تا این لحظه با من صحبت نکرده و البته مجبور هم نیست. او مربی است و اجباری ندارد به کسی توضیح بدهد. تنها کاری که من می‌توانم بکنم تلاش کردن در زمین است. بقیه‌اش به مربی بستگی دارد".

دیدگاه‌ها