کد خبر : 1966371 | 27 شهریور 1402 ساعت 21:08 | 23.7K بازدید | 36 دیدگاه

فقط تا فردا خوشحالی می‌کنیم؛

رحمتی: حالا به فکر الهلال هستیم

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند روند بردها در لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهند.

رحمتی: حالا به فکر الهلال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از کسب پیروزی نساجی مقابل مومبای سیتی در نشست خبری عنوان کرد: این برد را به همه مردم ایران و طرفداران خوب و خونگرم تیم نساجی تقدیم می‌کنم؛ آنهایی که تمام وجود و زندگی‌شان را صرف این تیم کردند و در همه جای جهان ما این هواداران خوب‌مان را می‌بینیم. همان‌طور که امروز به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند و آنهایی هم که نبودند، جای‌شان خالی بود، اما انرژی مثبت‌شان را کنارمان داشتیم.

او ادامه داد: این اولین بازی نساجی در لیگ قهرمانان آسیا بود و خدا را شکر می‌کنم و از بازیکنانم ممنونم که مردم و طرفداران ما را خوشحال کردند و اولین سه امتیاز نساجی در آسیا را به دست آوردند.

سرمربی نساجی با بیان اینکه امروز یک روز تاریخی و خاطره‌انگیز بود، ابراز کرد: باشگاه نساجی اولین سه امتیاز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. خدا را شکر سرمربی این تیم و بازیکنان هستم که همه انرژی و توان خود را در زمین می‌گذارند تا سربلندی تیم و هواداران را رقم بزنند. به بازیکنانم و مردم خوب ایران تبریک می‌گویم..

رحمتی اضافه کرد: سابقه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان بازیکن دارم و به عنوان سرمربی هم دومین تجربه‌ام است. مطمئنا برای گام بعدی باید خیلی بیشتر تلاش کنیم و کار ما سخت‌تر می‌شود. از امروز یک حساب ویژه‌تر روی ما باز می‌کنند. ما می‌توانیم تا فردا که به ایران برمی‌گردیم خوشحال باشیم و دوباره باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم.

او یادآور شد: امیدوارم مهرداد عبدی که از ناحیه گونه مصدوم شده، مشکلی برایش پیش نیاید تا من بازیکن دیگری را از دست ندهم.

دیدگاه‌ها