کد خبر : 1966376 | 27 شهریور 1402 ساعت 21:31 | 27.4K بازدید | 22 دیدگاه

پیش از جدال با سپاهان

حمدالله هم مثل بنزما مصدوم شد

عبدالرزاق حمدالله روی صحنه‌ای که موفق به گرفتن پنالتی شد، آسیب دید.

حمدالله هم مثل بنزما مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، این قطعا خبر بدی برای نونو اسپریتو سانتو است. دومین مهاجم تخصصی الاتحاد نیز مصدوم شد و مشخص نیست که او تا چه مدت از میادین به دور خواهد بود.

در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار الاتحاد و آلمالیق بود که عبدالرزاق حمدالله وارد محوطه جریمه شد و پس از عبور از سد دلشاد احمدعلیف، با ضربه پای این بازیکن روی زمین سرنگون شد.

1927152

داور ژاپنی ابتدا این صحنه را خطا تشخیص نداد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، مشخص شد که مدافع آلمالیق ضربه‌ای را به زانوی حمدالله وارد کرده و این بازیکن هنگام سرنگونی روی شانه سمت چپ خود فرود آمد.

این موضوع باعث شد تا حمدالله از ناحیه شانه و کتف احساس درد داشته باشد و به همین دلیل نیز نونو اسپریتو سانتو برای دیگر مهاجم تیمش ریسک نکرد و او را از زمین بازی بیرون کشید.

1927150

پس از کریم بنزما که ساعاتی پیش از آغاز دیدار مشخص شد به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در این مسابقه شرکت کند، حالا عبدالرزاق حمدالله نیز مصدوم شده تا هر دو مهاجم اصلی الاتحاد دچار آسیب دیدگی شوند.

باید دید که کادر پزشکی الاتحاد چه نظری درخصوص میزان دوری دو مهاجم این تیم از میادین خواهد داد اما به نظر می‌رسد که آنها مشکلی برای همراهی تیمشان در بازی 10 مهر برابر سپاهان نداشته باشند.

1927153

دیدگاه‌ها