کد خبر : 1966405 | 28 شهریور 1402 ساعت 05:31 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی در خانه همیشگی مهدوی کیا

هامبورگ در لیگ قهرمانان اروپا نیست اما قرار است ورزشگاهش در این رقابت میزبانی کند.

طارمی در خانه همیشگی مهدوی کیا

به گزارش "ورزش سه"، در بازی بین دو تیم پورتو و شاختار و زمانی که سرود لیگ قهرمانان اروپا خوانده می‌شود، شاید به جز هواداران دو تیم اوکراینی و پرتغالی طرفداران تیم هامبورگ آلمان نیز در استادیوم حضور داشته باشند. اما ماجرا برای هواداران هامبورگ بسیار تلخ‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید.

شاختار به دلیل جنگ ادامه دار اوکراین و روسیه نمی‌تواند میزبانی مسابقات را در لیگ قهرمانان اروپا بر عهده داشته باشد و به همین خاطر استادیوم هامبورگ را به عنوان ورزشگاه بازی‌های خانگی خود انتخاب کرده است. جایی که قرار است این تیم سه‌شنبه شب به مصاف پورتو برود.

در حالی قرار است ورزشگاه خانگی هامبورگ شاهد برگزاری لیگ قهرمانان اروپا باشد که هواداران این تیم از ١٢ می سال ٢٠١٨ یعنی زمانی که این تیم بعد از ۵۵ سال حضور در سطح اول فوتبال آلمان به دسته پایین‌تر سقوط کرد، برای بازگشت به بوندسلیگا لحظه شماری می‌کنند.

هامبورگ در حالی به این وضعیت دچار شده که آنها حتی سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم دارند اما در سال‌های اخیر اوضاع برایشان خوب پیش نرفته و حالا خانه همیشگی مهدی مهدوی کیا قرار است سه‌شنبه شب میزبان مهدی طارمی و دیگر هم‌تیمی‌هایش در پورتو باشد.

دیدگاه‌ها