کد خبر : 1966409 | 27 شهریور 1402 ساعت 23:35 | 18.8K بازدید | 21 دیدگاه

پیروزی 3 گله بدون بنزما؛

نمایش قدرت الاتحاد قبل از سپاهان

الاتحاد عربستان موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل آلمالیق ازبکستان شد.

نمایش قدرت الاتحاد قبل از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات روز اول فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا در گروه C تیم فوتبال الاتحاد عربستان از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل شهر جده مقابل تیم آلمالیق ازبکستان قرار گرفت و در حالی که کریم بنزما، ستاره فرانسوی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت، توانست به برتری برسد.

ویدئو: 311011

الاتحاد که فابینیو، انگولو کانته، رومارینیو و عبدالرزاق حمدالله را به‌عنوان بازیکنان خارجی در ترکیب خود مقابل آلمالیق ازبکستان داشت، با نمایش هجومی بازی را آغاز کرد و توانست خیلی زود توسط یکی از ستاره‌های سعودی خود به گل برسد.

در دقیقه 11 مهند الشنقیطی نفوذ خطرناکی از سمت راست زمین کرد که شوت محکم او را گلر آلمالیق دفع کرد، اما در ریباند هارون کامارا با شوت روی پای تماشایی به تور دروازه چسباند و الاتحاد عربستان را به گل اول رساند.

1927242

هارون کامارا که در غیاب بنزما تبدیل به چهره ویژه خط حمله الاتحاد شده و نمایش درخشانی در آغاز مسابقه داشت، در دقیقه 15 نیز پس از دریافت پاس چیپ چشم‌نواز انگولو کانته، با یک سر توپ تماشایی بازیکن مقابل خود را جای گذاشت و شوت‌زنی کرد که این بار ضربه او ریباند شد تا در برگشت رومارینیو گل دوم سعودی‌ها را به ثمر رساند.

پس از این گل، الاتحاد حملات خطرناک زیادی به وجود آورد و با شوت‌های راه دور عبدالرزاق حمدالله و هارون کامارا دروازه آلمالیق ازبکستان را تهدید کرد و البته یک موقعیت طلایی تک به تک هم با نقش این دو بازیکن از دست داد، اما توانست در نیمه اول به گل سوم دست پیدا کند.

1927243

عبدالرزاق حمدالله که مهاجم نوک الاتحاد در این دیدار بود، در دقیقه 37 از سمت چپ محوطه جریمه آلمالیق ازبکستان نفوذ کرد که در برخورد با مدافع حریف نقش بر زمین شد تا داور پس از بازبینی ویدئویی نقطه پنالتی را نشان بدهد و گل سوم سعودی‌ها در دقیقه 42 که حمدالله به دلیل مصدومیت بیرون رفته بود، توسط رومارینیو به ثمر برسد.

در نیمه دوم آلمالیق ازبکستان سه حمله خطرناک و جدی روی دروازه الاتحاد داشت، اما در نهایت سعودی‌ها موفق شدند به پیروزی 3 بر صفر در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان ازبکستان دست پیدا کنند و بالاتر از تیم‌های یک امتیازی سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق، در صدر جدول گروه C بایستند.

1927244

گفتنی است، تیم فوتبال الاتحاد عربستان روز دوشنبه، دهم مهرماه باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان ایران برود.

دیدگاه‌ها