کد خبر : 1966418 | 28 شهریور 1402 ساعت 06:02 | 33.5K بازدید | 18 دیدگاه

لواندوفسکی تبدیل به مگافلاپ می‌شود!

ستاره سوئدی نیوکاسل بازیکن محبوب ژاوی برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی در بارسلونا است.

لواندوفسکی تبدیل به مگافلاپ می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود داشتن روبرت لواندوفسکی باشگاه بارسلونا هیچ دغدغه‌ای بابت مهاجم ندارد. در واقع کاتالان‌ها در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا را در اختیار دارند اما در عین حال بارسا به یک جانشین بلند مدت برای لواندوفسکی نیز فکر می‌کند.

گفته می‌شود کاتالان ها علاقه زیادی به جذب الکساندر ایساک 23 ساله دارند. به گزارش برخی رسانه‌های اسپانیایی ژاوی، سرمربی بارسا از طرفداران پر و پا قرص مهاجم سوئدی است اما آن‌ها می‌گویند که بارسا نمی‌خواهد گام‌های مشخصی برای این انتقال تا قبل از تابستان آینده بردارد.

1927265

با این وجود بارسلونا کار بسیار دشواری برای جذب ایساک پیش رو خواهد داشت چرا که اولاً او تا سال ۲۰۲۸ با نیوکاسل قرارداد دارد و نکته دوم اینکه باشگاه انگلیسی ۶۳ میلیون یورو برای جذب او خرج کرده بنابراین اگر هم راضی به فروش ایساک شود قطعاً مبلغ بالاتری را از بارسا طلب خواهد کرد.

گفتنی است فصل در نیوکاسل برای ایساک خوب شروع شد. ستاره سوئدی چهار بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و دو گل به ثمر رساند. به طور کلی، به نظر می رسد که این سوئدی در جزیره شکوفا شده است(12 گل در 31 بازی). البته که اخیراً مقابل برنتفورد مجبور شد جای ثابت خود را به کالوم ویلسون واگذار کند.

دیدگاه‌ها