کد خبر : 1966434 | 28 شهریور 1402 ساعت 00:53 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

انتقاد تند از طرفداران یونایتد: فوتبال نمی‌فهمید!

ایان لیدیمن، خبرنگار اسکای اسپورت، هواداران منچستریونایتد را برای هو کردن اریک تن هاخ در هنگام تعویض راسموس هویلوند در جریان شکست 3-1 شنبه مقابل برایتون به شدت مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد تند از طرفداران یونایتد: فوتبال نمی‌فهمید!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد با شکست  مقابل برایتون یک نتیجه تلخ دیگر را متحمل شد و شاید از آن بدتر زمانی بود که هواداران هم در ورزشگاه به تیم پشت کردند. درست پس از گذشت یک ساعت از زمان بازی، خرید جدید 85 میلیون یورویی تیم با مارسیال تعویض شد، در حالی که مهاجم دانمارکی به تازگی از مصدومیت کمر بازگشته است که باید به دقت مدیریت شود. یونایتد در آن زمان 2-0 عقب بود و در حالی که این بازیکن 20 ساله زمین را ترک می‌کرد، صدای اعتراض و هو کردن در فضای استادیوم پیچید.
لیدیمن، در گفتگو با کریس ساتن، بازیکن سابق لیگ برتر در پادکست میل اسپورت، به هواداران یونایتد حمله کرد و اصرار داشت که تن هاخ با محافظت از مهاجمش کار درستی انجام داده است: "فکر می‌کنم که هو کردن تن هاخ در اولدترافورد در روز شنبه برای تعویض کار بسیاری احمقانه‌ای توسط تماشاگران یونایتد بوده است. 

1927303

نباید سرمربی خود را به خاطر تعویض یکی از بازیکنانی که به شما دلیلی برای خوش‌بین بودن داده است، هو کنید. اگر به یک مربی برای اینکه تلاش می‌کند از بازیکنی که تازه از مصدومیت برگشته، محافظت کند اینگونه انتقاد می‌کنید، پس چیز زیادی در مورد فوتبال نمی‌دانید. هواداران منچستریونایتد باید مراقب رفتار خود باشند. 

1927302

جنبه‌های مختلفی وجود دارد که در منچستریونایتد اشتباه است. مثلا مالکان باشگاه و کارهایشان. چیزی که تن هاخ درون زمین انجام می‌دهد در درجه بعد است. او مصدومانی دارد، آنتونی و سانچو را ندارد. کار زیادی از او ساخته نیست."

دیدگاه‌ها