کد خبر : 1966473 | 28 شهریور 1402 ساعت 09:56 | 45.6K بازدید | 14 دیدگاه

خشم ستاره جنجالی: لازم نکرده از من مراقبت کنید!

جنی هرموسو، ستاره جنجالی تیم ملی زنان اسپانیا، به شدت از دعوت نشدنش به این تیم عصبانی است.

خشم ستاره جنجالی: لازم نکرده از من مراقبت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، مونتسه تومه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی زنان اسپانیا فهرست جدید این تیم برای دیدارهای پیش‌رو را اعلام کرد که اثری از نام هرموسو در آن نیست. 

این ستاره جنجالی پس از رفتار زشت لوئیس روبیالس در مراسم قهرمانی این تیم در جام جهانی زنان 2023 تحت فشار بسیاری قرار گرفت و حالا تومه اعلام کرده که به خاطر مراقبت از خودش به تیم ملی دعوت نشده است. 

هرموسو در نامه‌ای خطاب به سرمربی جدید این تیم نوشت: «ما هفته‌ها و ماه‌ها به دنبال مراقبتی بودیم که نتوانستیم در چارچوب فدراسیون فوتبال اسپانیا پیدا کنیم. همان افرادی که از ما خواستند به آنها اعتماد کنیم در واقع همان کسانی هستند که امروز فهرستی را منتشر می‌کنند که نام بازیکنانی که حاضر به بازی نیستند در آن دیده می‌شود. 

1927395

بازیکنان به وضوح می‌دانند که این استراتژی دیگری برای ایجاد تفرقه و ترساندن ما با اقدامات قانونی و تنبیه‌های مالی است. این سند غیرقابل انکاری دیگری است که نشان می‌دهد هیچ چیزی تغییر نکرده است و تایید می‌کند چرا ما در حال جنگیدن هستیم.

می‌خواهم از تمامی هم تیمی‌هایم که امروز شگفت‌زده شدند و مجبور هستند به شرایط ناخوشایند دیگری که توسط افرادی که همچنین در حال تصمیم‌گیری در فدراسیون فوتبال اسپانیا هستند ایجاد شده واکنش نشان دهند. 

همچنین دوست دارم موضوعی را به وضوح بیان کنم. آنها امروز سعی کردند این موضوع را مطرح کردند که با دعوت نکردن من سعی در مراقبت از من دارند و شرایط برای هم تیمی‌هایم امن و امان است. مراقبت کردن از من در برابر چه چیزی؟ یا چه کسی؟»

دیدگاه‌ها