کد خبر : 1966492 | 28 شهریور 1402 ساعت 11:45 | 39.3K بازدید | 9 دیدگاه

آژیر قرمز در میامی: مسی باید هرطور شده بازی کند!

ویکتور واسکز، هافبک تورنتو اف سی، معتقد است که لیونل مسی به دلیل شرایط خاص اینترمیامی در دیدار برابر این تیم به میدان خواهد رفت.

آژیر قرمز در میامی: مسی باید هرطور شده بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، مسی برای شرکت در اردوی تیم ملی آرژانتین و همراهی این تیم در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2026 راهی این کشور شد اما در جریان دیدار اول آنها دچار مصدومیت شد. 

او در بازی برابر بولیوی نتوانست به میدان برود اما تیمش را همراهی کرد و پس از بازگشت به آمریکا هم در دیدار اینترمیامی برابر آتلانتا غایب بود و این بازی در نهایت با باخت 2-5 تیمش به پایان رسید. 

شاگردان تاتا مارتینو این هفته باید به مصاف تورنتو اف سی بروند و فاصله هفت امتیازی تا منطقه صعود به مرحله پلی‌آف رقابت‌های این فصل لیگ آمریکا دارند که باعث شده تمامی دیدارهای آنها از حساسیت خاصی برخوردار باشد. 

1926371

واسکز که پیش از این تجربه بازی در آکادمی لاماسیا در بارسلونا کنار مسی را داشته و حالا در تورنتو توپ می‌زند، درباره این دیدار گفت: «من فکر می‌کنم او برای بازی چهارشنبه آماده باشد چون قرار است بار دیگر برابر هوادارانش به میدان برود. 

البته این موضوع هم بسیار مهم است که اینترمیامی دیگر فرصت اشتباه و از دست دادن امتیاز را ندارد. آنها نیاز به این امتیازها دارند. ما هم واقعا به پیروزی نیاز داریم. به همین دلیل است که می‌گویم این بازی قرار است برای ما و برای هواداران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد.»

دیدگاه‌ها