کد خبر : 1966569 | 28 شهریور 1402 ساعت 16:02 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای اکیپ:

یوفا دوباره به پی اس جی مشکوک شد

یوفا به سه انتقال اخیر از باشگاه پی اس جی به باشگاه‌های قطری مشکوک شده و آنها را به دقت بررسی خواهد کرد.

یوفا دوباره به پی اس جی مشکوک شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه اکیپ نوشت که فروش بازیکنان پاری سن ژرمن به باشگاه‌های قطر در تابستان امسال که 80 میلیون یورو سود به باشگاه پاریسی رساند، توسط یوفا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که آیا بین باشگاه خریدار و فروشنده ارتباطی بسیار نزدیک و پشت پرده وجود دارد یا خیر. 

1926651

با توجه به اینکه مالک حقیقی پی اس جی دولت قطر است، این شائبه وجود دارد که بر اثر این ارتباط نزدیک، پی اس جی توانسته بازیکنان مازادش را با رقمی بالا راهی فوتبال قطر کند. در صورتی که این مورد ثابت شود، در واقع نقض فرپلی مالی رخ داده است. اخیرا مارکو وراتی، عبدو دیالو و دراکسلر از پی اس جی راهی تیم‌های قطری شدند.

پاری سن ژرمن که مورد اتهام این روزنامه قرار گرفته به صحت انتقال‌ها بسیار مطمئن است و ارزشی برای آنها قائل نیست. پاریس ادعا می‌کند که موارد متعدد اینچنینی در دنیای فوتبال وجود داشته و بازیکنی مثل وراتی حتی از عربستان پیشنهاد مالی بهتری داشت ولی خودش ترجیح داد به العربی برود.

1927564

نزدیکی بین قطر و مالکان پاری سن ژرمن همیشه مورد بحث بوده است. اکنون کارشناسان بازی جوانمردانه مالی یوفا تجزیه و تحلیل خواهند کرد که آیا در تراکنش‌ها بین صندوق سرمایه گذاری قطر و باشگاه‌های قطری موارد مشکوک وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها