کد خبر : 1966597 | 28 شهریور 1402 ساعت 19:13 | 8.3K بازدید | 21 دیدگاه

ژسوس: چرا که نه، آرسنال می‌تواند قهرمان اروپا باشد

گابریل ژسوس در آستانه دیدار آرسنال و آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا گفت توپچی‌ها در هر رقابتی با هدف قهرمانی بازی خواهند کرد.

ژسوس: چرا که نه، آرسنال می‌تواند قهرمان اروپا باشد

به گزارش "ورزش سه"، دوری آرسنال از لیگ قهرمانان اروپا فردا شب به پایان می‌رسد و شاگردان میکل آرتتا اولین بازی این فصل را در خانه مقابل آیندهوون برگزار می‌کنند.

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی آرسنال، امروز به همراه سرمربی‌اش در یک نشست خبری شرکت کرد تا درباره بازی فردا با خبرنگاران صحبت کند.

ژسوس گفت در رختکن آرسنال همه شاد و هیجان‌زده هستند حتی بازیکنان جوانی که لیگ قهرمانان را تجربه نکرده‌اند. او همچنین گفت آرسنال تیمی بزرگ است که در هر تورنمنتی با هدف قهرمانی بازی می‌کند و هیچگاه خودش را از پیش باخته نمی‌داند.

بازیکنان جوان آرسنال که چمپیونزلیگ را برای اولین بار تجربه می‌کنند
برایشان تجربه جالبی است. همین دیروز بعضی از آنها داشتند با سرود چمپیونزلیگ شوخی می‌کردند. در آرسنال همه خوشحالند. نه فقط بازیکنان بلکه کل باشگاه و هواداران.

آرسنال می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود؟
بله البته. ما در همه رقابتها و همه تورنمنتها برای قهرمانی به میدان می‌رویم. چمپیونزلیگ هم فرقی ندارد. اگر غیر از این باشد اشتباه است چون ما بازیکنان آرسنال هستیم.

1927746

نظر ژسوس درباره کاپیتان اودگارد
مارتین مرد بزرگی است. و بازیکن بزرگی هم هست. کاپیتانی آرام و بی‌جنجال که سعی می‌کند به همه کمک کند.

بهترین خاطره‌ات از چمپیونزلیگ؟
بهترین خاطره‌ام اولین بازی‌ام بود. در اولین بازی گل زدم و خیلی احساساتی شدم چون 99 درصد بچه‌هایی که با آنها بزرگ شده بودم رویای بازی در چمپیونزلیگ را داشتند.

از سیاست آرتتا برای استفاده چرخشی بازیکنها تو را حاشیه‌نشین نمی‌کند؟
راستش را بخواهید نمی‌دانم. امیدوارم اینطور نباشد. نه، شوخی کردم! هر اتفاقی می‌افتد باید به نفع باشگاه باشد. کاری که میکل می‌کند هم همین است.

برای اینکه زینچنکو به آرسنال بیاید واقعا به خانه‌اش رفتی؟
بله برای دیدن خانواده‌ام به منچستر رفته بودم و قرار بود فردایش برگردم. ادو به من پیام داد و گفت می‌خواهند به خانه زینی بروند و گفت می‌خواهم به آنها ملحق بشوم؟ این بود که به خانه‌اش رفتم و یادم می‌آید که خیلی تعجب کرده بود.

دیدگاه‌ها