کد خبر : 1966783 | 29 شهریور 1402 ساعت 12:45 | 38.2K بازدید | 41 دیدگاه

او لایق تمدید است

به ژاوی مزد جسارتش را خواهیم داد

دکو تایید کرد که ژاوی به خاطر شجاعت و جسارتش در قبول پیشنهاد مربیگری بارسا و موفقیت در این پست، قراردادش تمدید خواهد شد.

به ژاوی مزد جسارتش را خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونای بی پول متوالی برنده می‌شود و طبعا هواداران و نیز مدیران باشگاه از شرایط فعلی کاملا راضی هستند. دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا نیز خوشحال است که تیم روی روند برد قرار گرفته است. دکو در نقل و انتقالات برای بارسلونا پنج بازیکن جدید جذب کرد و تنها برای یکی از آنها یعنی رومئو 3.4 میلیون یورو هزینه کرد که در نوع خود یک شاهکار است.

1927463

مدیر پرتغالی بارسا پس از برتری 5-0 برابر آنتورپ در لیگ قهرمانان گفت: «هدف ما در لیگ قهرمانان مرحله به مرحله تعیین می‌شود. ما یک بازی عالی انجام دادیم و گل‌های زیادی زدیم. معتقدم همه خوب بازی کردند. ما باید به عنوان یک تیم کار کنیم و نباید از این بردهای متوالی سرمست شویم. باید پاها را روی زمین بگذاریم و هیجانات کاذب را کاهش دهیم.»

1928045

دکو در مورد درخشش ژوائو فلیکس که در دو بازی اخیر سه گل زده گفت: «ژوائو خوشحال است و از بازی خودش لذت می‌برد. مقابل بتیس او خوب بازی کرد و برابر آنتورپ نیز درخشان بود. برای او شروعی بهتر از این نمی‌شد تصور کرد.»

مدیر ورزشی بارسا در مورد تمدید قرارداد ژاوی گفت: «ژاوی ثابت کرده که لایق تمدید است. او دو سال پیش پروژه دشواری را انتخاب کرد و از بدهی‌های باشگاه خبر داشت. ژاوی در شرایطی مربی بارسا شد که کمتر کسی قدم پیش می‌گذاشت. او شجاعت و جسارت زیادی به خرج داد و حالا شایسته این است که قراردادش را تمدید کنیم.»

دیدگاه‌ها