کد خبر : 1966788 | 29 شهریور 1402 ساعت 12:48 | 54.7K بازدید | 74 دیدگاه

حسرت بزرگ پپ: نمی‌توانم آنچلوتی را شکست دهم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید هیچوقت نمی‌تواند در زمینه قهرمانی‌های لیگ قهرمانان به کارلو آنچلوتی برسد.

حسرت بزرگ پپ: نمی‌توانم آنچلوتی را شکست دهم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در اولین دیدارش از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 1-3 برابر ستاره سرخ بلگراد به پیروزی برسد. 

این تیم مدافع عنوان قهرمانی است و رویای بالا بردن دوباره جام لیگ قهرمانان را در سر دارد تا بتواند در فاصله‌ای کوتاه بار دیگر برنده جامی شود که چندین سال برای رسیدن به آن تلاش و سرمایه‌گذاری کرد.

گواردیولا پیش از این هم بارها به درخشش رئال مادرید و آنچلوتی در این رقابت‌ها اشاره و به آنها ادای احترام کرده بود و شب گذشته پس از پیروزی برابر ستاره سرخ بلگراد هم بار دیگر این اظهارات را تکرار کرد. 

1928183

سرمربی منچسترسیتی در گفتگو با تی ان تی اسپورت در این باره اظهار داشت:« این که بتوانم لیگ قهرمانان بیشتری از آنچلوتی ببرم؟ من هرگز نمی‌توانم او را شکست دهم چون به عنوان بازیکن یک لیگ قهرمانان بردم اما او در آنجا هم از من بیشتر جام داشت. 

وقتی صحبت از لیگ قهرمانان و جام‌های قهرمانی این رقابت‌ می‌شود، شما هرگز نمی‌توانید آنچلوتی را شکست دهید. من سن کمتری نسبت به او دارم، بنابراین زمان بیشتری هم روی نیمکت خواهم داشت اما صادقانه باید بگویم که چنین کاری حتی هدفم هم نیست.»

دیدگاه‌ها