کد خبر : 1966847 | 29 شهریور 1402 ساعت 17:42 | 52.5K بازدید | 58 دیدگاه

دفاع گلزن اسبق پرسپولیس از شهاب زاهدی

شهاب زاهدی نمایش موفقی برابر النصر نداشت تا هجمه تندی متوجه او باشد اما گلزن اسبق پرسپولیس اکنون به دفاع از وی پرداخته و مدعی است این بازیکن قادر خواهد بود شرایط متفاوتی را تجربه کند.

دفاع گلزن اسبق پرسپولیس از شهاب زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، رضا نوروزی گلزن اسبق فوتبال ایران که این روزها بیشتر با حضور در مسابقات پرورش اندام و فیتنس نام او آورده می‌شود، درباره شرایط پرسپولیس که تجربه حضور در آن را داشته نیز صحبت کرده و در ابتدا درباره جذب مهاجم خارجی و انتقال نبیل باهویی سوئدی به جمع سرخ‌ها می‌گوید: بهرحال وقتی از بازیکن جدید خارجی صحبت می‌کنیم این بازیکن حتماً باید در سطحی بالاتر از بازیکنان ایرانی قرار داشته باشد. در حال حاضر هم پرسپولیس به لحاظ گلزن شدیداً در مضیقه است به همین دلیل امیدوارم نبیل بتواند به پرسپولیس کمک کند. کار پرسپولیس در لیگ به دلیل فرسایشی بودن آن واقعاً سخت است از این رو حتماً مهاجم خارجی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در کنار این مسأله در آسیا هم کار سخت‌تر است. در هر حال امیدوارم نبیل بتواند به پرسپولیس کمک کند و در فاز تهاجمی و گلزنی به کار تیم بیاید.

1927925

وی درباره هجمه‌هایی که علیه شهاب زاهدی نیز شکل گرفته گفت: شرایط فوتبالی که شهاب در اروپا بازی کرده بود با شرایط ایران متفاوت است. شهاب در اوکراین هم شرایط خوبی داشت و بازیکن قوی است اما برای قوی‌تر کار کردن نیاز به زمان بیشتری دارد که توانایی‌هایش را بهتر در پرسپولیس نشان دهد.

نوروزی در ادامه با دفاع از شهاب زاهدی گفت: من فکر می‌کنم نوبت گلزنی شهاب هم فرا می‌رسد و آن زمان هم دیر نیست به همین دلیل باید منتظر گلزنی شهاب باشیم و قطعاً از قدرت گلزنی شهاب استفاده کرده و بهره لازم را خواهیم برد و آن زمان هم خیلی دیر نخواهد بود. من قاطعانه معتقدم شهاب خودش را در پرسپولیس پیدا خواهد کرد. به نظرم خط دفاعی پرسپولیس قوی‌ترین خط دفاعی لیگ است و در بین همه خطوط پرسپولیس بهترین است هر چند بقیه خطوط تیم هم خیلی قوی هستند و بازیکنانش همگی جزو بهترین‌های لیگ ایران. هر سه مدافع میانی پرسپولیس بهترین هستند و انتخاب زوج خط دفاع میانی به نظر سرمربی تیم بستگی دارد البته لیگ فرسایشی است و به نظرم وقتی بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در نظر می‌گیریم به این نتیجه می‌رسیم که سرمربی پرسپولیس به همه مدافعان میانی تیم نیاز دارد.

1927923

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره مدعیان این فصل نیز گفت: به نظرم پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی لیگ برتر هستند و قهرمان در نهایت از بین این دو تیم انتخاب خواهد شد البته استقلال هم تیم بدی نیست و نباید آن را دست‌کم گرفت اما به نظرم یارگیری خوبی نداشته و نمی‌تواند در کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان برنده شود. شرایط فوتبال هر سال سخت‌تر می‌شود و تکرار قهرمانی هم به نوعی سخت‌تر از سال قبل است. از این رو به نظرم برای تکرار قهرمانی پرسپولیس فقط باید روی کار خودش تمرکز کند و با تمرکز بالاتری به کارش ادامه دهد که در این صورت حتماً باز هم می‌تواند به تکرار قهرمانی‌اش امیدوار باشد.

نوروزی مدعی است که در فصل جاری مهاجم سپاهان استانداردهای یک گلزن حرفه‌ای را داشته و در توضیح او می‌گوید: شهریار مغانلو مهاجم خوبی است و فاکتورهای خیلی خوبی دارد و شاید بتوان گفت که او فعلاً شاخص‌ترین مهاجم لیگ است.

1927922

بازیکن اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری می‌کند این تیم بار دیگر کریم باقری را به جمع خود بازگرداند: حضور کریم باقری خیلی در روحیه تیم پرسپولیس می‌توانست تأثیر مثبت بگذارد. مربی که مورد وثوق همه فوتبالدوستان ایرانی است اما حضورش مهیا نشد. با این وجود من برای آقا کریم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از این سرمایه‌های فوتبالمان به شکل خوبی استفاده شود.

وی که علیرغم حضور در پرسپولیس به دلیل مصدومیت سخت پارگی رباط صلیبی موفق نشد در دربی حضور یابد، درباره آن گفت: دربی یک بازی خاص است و واقعاً نمی‌توان در مورد آن نظر داد و شکل و شمایل دو تیم در دربی به نسبت بازی‌های قبلی‌شان کاملاً متفاوت خواهد بود و همه چیز به نوعی فرق خواهد کرد به همین دلیل هم دربی را نمی‌توان پیش بینی کرد هر چند بازیکنان پرسپولیس به نسبت بازیکنان استقلال از کیفیت فنی بالاتری برخوردار هستند. در خصوص دربی هم خواست قلبی‌ام این است که پرگل شود. هر چند فراموش کردم که به دلیل مصدومیت بازی کردن در دربی قسمتم نشد و فکر کردن به این موضوع با توجه به قدرتی که در گلزنی داشتم همیشه کمی اذیتم می‌کند.

دیدگاه‌ها