کد خبر : 1966898 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:42 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

آلونسو حامی زنان اسپانیا: تا ابد قهرمان جهان هستید!

ژابی آلونسو، ستاره سابق فوتبال اسپانیا و سرمربی لورکوزن در پیامی از فوتبالیستهای زن این کشور حمایت کرد.

آلونسو حامی زنان اسپانیا: تا ابد قهرمان جهان هستید!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو زمانی که تیم ملی مردان اسپانیا در سال 2010 برای اولین و تنها بار در تاریخ این کشور فاتح جام جهانی شد یکی از ستاره‌های مهم لاروخا بود. او که ستاره سابق رئال مادرید است در حال حاضر هدایت بایرلورکوزن را بر عهده دارد و تیمی درخشان ساخته و پرداخته کرده است.

آلونسو به دلیل سابقه‌اش یکی از چهره‌های مهم و تاثیرگذار فوتبال اسپانیا است. او حالا درباره بحران ایجاد شده در فینال جام جهانی زنان بین جنی هرموسو و رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشور صحبت کرده و می‌گوید بدون قید و شرط از فوتبالیست‌های ملی‌پوش زن اسپانیا حمایت می‌کند.

1928382

بعد از اخراج خورخه ویلدا، سرمربی لاروخای زنان، و همچنین استعفای اجباری لوئیس روبیالس، مونتسه تومه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی زنان این کشور انتخاب شد. او بازیکنان تیم ملی را برای شرکت در لیگ ملتهای اروپا فراخواند که نام جنی هرموسو بین آنها دیده نمی‌شد. با اینکه تومه می‌گوید به دلیل محافظت از هرموسو او را موقتا به تیم ملی دعوت نکرده ولی فوتبالیستهای زن اسپانیا قصد داشتند تیمی ملی را بایکوت کنند.

ژابی آلونسو در حمایت از فوتبالیست‌های زن کشورش گفت:" گاهی اوقات از شرایط نامناسب نتایج خوبی به دست می‌آید. من به خاطر تجربه‌ای که آنها داشتند متاسفم. بعد از قهرمانی در جام جهانی باید درباره دستاورد بزرگ‌شان صحبت می‌کردیم نه اتفاقات ناخوشایند. آنها در بلندمدت به خاطر قهرمانی‌شان در یادها می‌مانند. دخترهای من در آینده آنها را به عنوان قهرمان‌هایی که برای هدف‌شان جنگیدند به یاد می‌آورند".

دیدگاه‌ها