کد خبر : 1967025 | 30 شهریور 1402 ساعت 13:26 | 39.3K بازدید | 18 دیدگاه

حسرت اسطوره: کاش می‌ماندم و شاگرد کلوپ می‌شدم!

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول، می‌گوید از این که فرصت بازی تحت هدایت یورگن کلوپ را از دست داده بسیار ناراحت است.

حسرت اسطوره: کاش می‌ماندم و شاگرد کلوپ می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول به جرارد پیشنهاد کرد که قراردادش را به مدت یک فصل تمدید کند و در فصل 16-2015 هم در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. 

با این حال، او تصمیم گرفت به دوران بازی با پیراهن این تیم در آنفیلد پایان دهد و با قبول پیشنهاد باشگاه لس آنجلس گلکسی راهی لیگ فوتبال آمریکا شد تا تجربه جدیدی را در طول دوران فوتبالش به دست آورده باشد. 

یکی از دلایل اصلی این تصمیم از سوی این بازیکن انگلیسی این بود که برندان راجرز، سرمربی وقت لیورپول، به او اعلام کرده بود که در صورت ادامه حضورش در این تیم فرصت زیادی برای بازی نخواهد داشت اما این مربی در اکتبر 2015 از کار برکنار شد. 

1665675

جرارد در ویدیویی که توسط صفحه The Anfield Wrap در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شده می‌گوید: «من واقعا نابود شدم. مشخصا خودم تصمیم گرفته بودم که قراردادم را یک سال دیگر تمدید نکنم و راهی فوتبال آمریکا شوم اما اگر تمدید کرده بودم، حداقل شش ماه تحت هدایت یورگن کلوپ بازی می‌کردم. 

چیزی که مشخص بود این بود که به من گفته شده بود با حضور راجرز زمان حضورم در میدان کمتر و کمتر خواهد شد. نمی‌خواستم بازیکن نیمکت‌نشین لیورپول باشم، نمی‌خواستم فقط فهرست را پر کنم. هنوز هم احساس می‌کردم بهترین هافبک در آن زمان هستم.

اما اگر در آن زمان می‌دانستم که چه اتفاقی رخ خواهد داد، صددرصد قراردادم را تمدید می‌کردم و چهار یا پنج ماه با راجرز کنار می‌آمدم تا بتوانم شش ماه تحت هدایت کلوپ بازی کنم.»

دیدگاه‌ها