کد خبر : 1967030 | 30 شهریور 1402 ساعت 13:51 | 44.4K بازدید | 7 دیدگاه

وضعیت بغرنج در مارسی

تهدیدم کردند یا می‌روی یا می‌کشیمت!

رئیس باشگاه مارسی از تهدید اولتراهای باشگاه خبر داد و اینکه اگر استعفا ندهد، مسئول جان خودش خواهد بود.

تهدیدم کردند یا می‌روی یا می‌کشیمت!

به گزارش "ورزش سه"، در بحبوحه اوضاع آشفته المپیک مارسی، پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه، سکوت خود را شکست و با روزنامه فرانسوی لا پروونس صحبت کرد. وضعیتی که منجر به استعفای مارسلینو گارسیا تورال، مربی تیم، شد و او دیروز بیانیه ای صادر کرد و در آن توضیح داد که شرایط کاری برای وی در مارسی فراهم نیست و کنار خواهد رفت.

1928193

رئیس مارسی اعتراف کرد که در دیداری که با اولتراهای باشگاه داشته، تهدیدهایی دریافت کرده است. رئیس اسپانیایی توضیح داد: «من توانستم چند دقیقه با آنها صحبت کنم، سپس آنها حرف هایم را قطع کردند و وضعیت به سرعت از کنترل خارج شد. آنها گفتند باید از مدیریت استعفا دهی، وگرنه جنگ خواهیم داشت و مسئول جانت خواهی بود.»

لونگوریا ادامه داد: «دوشنبه به خودم گفتم همه چیز فراتر از چیزی که فکر می کردم پیش می رود و روز سه شنبه فکر کردم که اوضاع نمی تواند اینطور ادامه پیدا کند. من دیگر نمی توانم این جمله که در مارسی وضعیت اینطور است را بشنوم. برای یک مربی فوتبال عادی نیست که تهدید شود. انتقاد بله، چون برای همین دستمزد می گیریم که کارمان نقد شود ولی تهدید جانی دیگر از کنترل خارج است.»

1928191

پابلو لونگوریا فاش کرد که فصل گذشته باید از خود در برابر اتهامات دیگری دفاع می کرد، از جمله اینکه از باشگاه برای منافع شخصی استفاده می کند. او اظهار داشت: «تمام حساب های بانکی، تلفن هایم، ایمیل هایم، همه چیز را به مسئولان دادم و نتیجه این شد که ما پاک بودیم. همه چیز حتی صحبت های خصوصی با مادرم را مسئولان در اختیار داشتند.»

دیدگاه‌ها