کد خبر : 1966795 | 29 شهریور 1402 ساعت 13:24 | 30.5K بازدید | 13 دیدگاه

استعفای زودهنگام مارسلینو

بحران باورنکردنی در محبوب‌ترین تیم فرانسه

مارسی، باشگاه محبوب فرانسوی، دچار یک بحران شدید شده و در نتیجه آن، مارسلینو که همین تابستان هدایت تیم را برعهده گرفته بود، استعفا کرد.

بحران باورنکردنی در محبوب‌ترین تیم فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، مارسی پس از پنج بازی و کسب 9 امتیاز در رده سوم لیگ فرانسه قرار دارد ولی هواداران متعصب باشگاه از روند تیم راضی نیستند و به خصوص با رئیس و مربی اسپانیایی مخالفت‌هایی گسترده دارند.

1928193

شدت اعتراضات در بازی‌های اخیر و حتی در جریانات تمرین تیم به قدری بود که در نهایت پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه، تسلیم شده و طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی، استعفا خواهد کرد. خاویر ریبالتا، مدیر ورزشی باشگاه، نیز دیگر قصد ادامه کار در مارسی را ندارد و همه اینها منجر به این شد تا مارسلینو گارسیا تورال، مربی اسپانیایی، هم امروز اعلام کناره گیری کند. 

1928192

او پس از سه برد، سه تساوی و یک شکست در هفت بازی رسمی مارسی، استعفا کرده و به این ترتیب مارسی بدون مربی خود در اولین بازی لیگ اروپا برابر آژاکس حاضر خواهد شد.

مارسلینو روز گذشته در تمرین به بازیکنانش گفته بود که دیگر قصد ادامه کار ندارد و راه خود را از باشگاه جدا خواهد کرد. مارسلینو در دوران مربیگری خود سابقه هدایت والنسیا و بیلبائو را دارد و سال قبل پس از جام جهانی، از او به عنوان جدیدترین گزینه برای جانشینی لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا نیز نام برده می‌شد.

دیدگاه‌ها