کد خبر : 1967095 | 30 شهریور 1402 ساعت 19:36 | 38.2K بازدید | 7 دیدگاه

تصمیم عجیب کلوپ: بهترین ستاره روی نیمکت!

محمد صلاح که در شروع فصل برای لیورپول بسیار درخشان ظاهر شده در بازی امشب مقابل لاسک در لیگ اروپا بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

تصمیم عجیب کلوپ: بهترین ستاره روی نیمکت!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل گذشته نتوانست از لیگ برتر سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را به دست بیاورد، امسال در لیگ اروپا حضور دارد. شاگردان کلوپ امشب اولین بازی‌شان در این لیگ را در اتریش مقابل لاسک برگزار می‌کنند.

در آستانه این بازی با اعلام ترکیب رسمی لیورپول برای بازی با لاسک مشخص شد که یورگن کلوپ ستاره مصری تیمش را روی نیمکت نشانده است. این در حالی است که صلاح فصل را درخشان آغاز کرده و در لیگ برتر در تک‌تک بازی‌های لیورپول یا گل زده یا پاس گل داده است.

1928779

لیورپول در لیگ اروپا در گروه E قرار دارد و با لاسک اتریش، تولوز فرانسه و یونیون سنت‌ژیلوا از بلژیک همگروه است.

صلاح از روز اول فصل جدید لیگ برتر برای لیورپول تاثیرگذار بوده است. در بازی اول فصل که با تساوی 1-1 مقابل چلسی به پایان رسید صلاح پاس تک‌گل تیمش را داد تا از شکست لیورپول جلوگیری کند. در بازی بعدی مقابل بورنموث که شاگردان کلوپ 3-1 به پیروزی رسیدند صلاح یک گل به ثمر رساند. در بازی دراماتیک مقابل نیوکسل که با پیروزی 2-1 لیورپولی‌ها به پایان رسید صلاح در دقیقه 90 یک پاس گل داد تا برای سومین بازی متوالی روی گل‌های تیمش نقش داشته باشد. یک هفته بعد صلاح در جریان پیروزی 3-0 لیورپول مقابل استون‌ویلا هم در دقیقه 90 گلزنی کرد. او در جریان پیروزی 3-1 مقابل وولوز هم با دو پاس گل و یک نقش آفرینی در گل سوم که به صورت گل به خودی به ثمر رسید، روی همه گل‌های قرمزها نقش‌آفرینی کرد.

دیدگاه‌ها