کد خبر : 1967200 | 31 شهریور 1402 ساعت 11:43 | 14.6K بازدید | 27 دیدگاه

اندی ماری: جوکوویچ با نادال و فدرر فرق دارد

اندی ماری در اظهار نظری گفته‌ است که رافائل نادال و راجر فدرر هرگز در سن فعلی جوکوویچ نتوانستند عملکرد پیوسته مشابهی با او داشته باشند.

اندی ماری: جوکوویچ با نادال و فدرر فرق دارد

به گزارش “ ورزش سه”، ماری یکی از بزرگترین تنیس‌بازانی است که به دلیل هم‌نسل بودن با سه تنیس باز برتر تاریخ، از رسیدن به قهرمانی‌های بیشتر و جایگاه بالاتری در تاریخ تنیس محروم شد. او ۱۱ فینال گرند اسلم را باخت که هر ۱۱ تا به یکی از اعضای بیگ تری (نادال، جوکوویچ و فدرر) بوده است و تنها موفق به کسب سه عنوان گرند اسلم شد.

او در جدیدترین ارزیابی‌اش در مقایسه این سه بازیکن گفت: ”انگیزه و انرژی‌ای که جوکوویچ در این سطح برای ادامه دوران فعالیتش، برای بازی کردن و بردن دارد بی‌نظیر است. هر سه تای آنها، دوران فعالیت طولانی داشتند و مدت‌ها در بالاترین سطح بازی کردند. اما هیچ‌کدامشان مثل جوکوویچ در این سن نتوانستند بالاترین سطح را ارائه کنند. آن هم اینقدر پیوسته و منظم. این فوق العاده‌ترین چیز در مورد اوست.”

ماری البته قبلا از اینکه بگوید نواک جوکوویچ بهترین بازیکن تاریخ است طفره رفته بود و گفته بود که از نظرش انتخاب بهترین بازیکن تاریخ “کمی ظریف‌تر از این حرف‌هاست که بشود فقط به تعداد گرند اسلم‌ها اهمیت داد.”

1929008

دیدگاه‌ها