کد خبر : 1967210 | 31 شهریور 1402 ساعت 12:03 | 20.2K بازدید | 14 دیدگاه

رسمی: تمدید قرارداد ستاره آرسنال تا 2028

مارتین اودگارد قرارداد جدیدی با آرسنال تا سال 2028 امضا کرد و به پردرآمدترین بازیکن توپچی‌ها تبدیل شد.

رسمی: تمدید قرارداد ستاره آرسنال تا 2028

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان آرسنال بالاخره قرارداد پنج ساله جدیدی را امضا کرد که به لطف آن تا سال 2028 در باشگاه ادامه خواهد داد. قرارداد قبلی او که به موجب آن 120 هزار پوند در هفته دریافت می‌کرد، قرار بود در سال 2025 منقضی شود. پس از امضای قرارداد جدید این ملی‌پوش نروژی اکنون به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل خواهد شد.

این بازیکن 24 ساله از زمانی که در سال 2021 با مبلغ 35 میلیون یورو به اضافه افزودنی‌ها از رئال مادرید به این باشگاه آمد تا کنون در 92 بازی لیگ برتر برای توپچی‌ها به میدان رفته است. او 25 گل و 14 پاس گل به ثبت رسانده است.

گفته می‌شود که دستمزد جدید این ستاره نروژی در آرسنال حدود هفته‌ای 120 هزار پوند خواهد بود و او با عملکردش به مدیران این باشگاه ثابت کرده که لیاقت دریافت چنین دستمزدی را دارد.

1929018

اودگارد پس از امضای قرارداد جدید با سایت آرسنال گفت: "امضای قرارداد جدید به دلایل زیادی برای من تصمیم بسیار آسانی بود. کاری که ما در حال حاضر به عنوان یک باشگاه انجام می‌دهیم خاص است و من می‌خواهم بازیکن این تیم باشم. من واقعاً برای آینده‌ام در اینجا هیجان‌زده هستم.

شاید داستان من کمی متفاوت باشد، زیرا از 16 سالگی در باشگاه‌های مختلف حضور داشته‌ام. در آرسنال، از روز اول، احساس فوق‌العاده‌ای داشتم و اکنون قطعاً اینجا خانه من است. فقط می‌خواهم از همه کسانی که در باشگاه زحمت می‌کشند، همه کارکنان و طرفداران تشکر کنم. من به تلاشم ادامه خواهم داد تا در سال‌های آینده برای این باشگاه موفقیت کسب کنم."

این تمدید قرارداد در آستانه دربی شمال لندن در روز یکشنبه انجام شده است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، هم در مورد امضای قرارداد کاپیتان تیمش گفت: "امضای قرارداد بلندمدت جدید با مارتین خبر خوبی برای همه کسانی است که با آرسنال در ارتباط هستند. او کاپیتان ما و یک فرد بسیار مورد احترام در باشگاه ماست که یک الگوی بزرگ و حرفه‌ای است و کیفیت و بلوغ را در هر کاری که انجام می‌دهد به ارمغان می‌آورد. همان‌طور که همه دیده‌اند، مارتین بازیکن جوانی با کیفیت بالا در زمین است که به طور پیوسته کیفیتش را ثابت کرده است.

به عنوان یک مربی، کار با مارتین به عنوان یک فرد و بازیکن لذتی مطلق است و این بسیار خوب است که پس از تجربه چندین باشگاه در دوران حرفه‌ای خود، او اکنون آرام است و واقعاً در آرسنال احساس می‌کند که در خانه است. همه ما مشتاقانه منتظر ادامه مسیرمان با مارتین هستیم."

دیدگاه‌ها