کد خبر : 1967234 | 31 شهریور 1402 ساعت 15:15 | 96.7K بازدید | 34 دیدگاه

اصلا شک نکنید: به بارسا گل بزنم، شادی می‌کنم

کارلس پرز، بازیکن سابق بارسلونا، شادی گل برابر این تیم را بی‌احترامی نمی‌داند و در این مورد صادقانه حرف زد.

اصلا شک نکنید: به بارسا گل بزنم، شادی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در مونتجوئیک و از هفته ششم لالیگا میزبان سلتا خواهد بود و این فرصتی جدید برای کارلس پرز است تا برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و از آن استقبال نیز می‌کند.

1929051

پرز که محصول آکادمی بارسلوناست و در فصل 20-2019 برای تیم اول بارسا به میدان هم رفت، از سال گذشته برای سلتا بازی می‌کند. قرارداد او با سلتا قرضی بود، ولی امسال او از رم قطعی جدا شد و دیگر بازیکن دائمی سلتا محسوب می‌شود.

پرز در مورد بازی فردا گفت: «امیدوارم بازی کنم، ولی مربی ما عوض شده و زیر نظر بنیتس نقش من تغییر کرده است. اگر در میدان باشم، همه توانم را خواهم گذاشت.»

1929052

او در مورد 10 گلی که بارسا در دو بازی اخیر برابر بتیس و آنتورپ زده و ترس احتمالی از این تیم گفت: «ترس خیر، ولی می‌دانیم برابر چه تیم قدرتمند، با بازیکنانی باکیفیت بازی داریم. ما هم تیم خوبی هستیم. در مورد بارسا چه می‌توان گفت؟ باید سرمان را بالا بگیریم و با حداکثر تمرکز و بدون ترس بازی کنیم. باید از موقعیت‌هایی که خواهیم داشت، بهترین استفاده را ببریم.»

شادی گل احتمالی: «بله، بدون شک اگر گل بزنم، شادی خواهم کرد. چند سال پیش از بارسا رفته‌ام و شادی گل بی‌احترامی نخواهد بود. من الان بازیکن سلتا هستم و صادقانه بگویم که گل بزنم، آن را جشن خواهیم گرفت. من کینه‌ای از بارسا ندارم و اصلا این یک بی‌احترامی محسوب نمی‌شود. این هم یک بازی است مثل بازی‌های دیگر.»

دیدگاه‌ها