کد خبر : 1967253 | 31 شهریور 1402 ساعت 15:42 | 19.8K بازدید | 25 دیدگاه

خوشبینی رودی فولر

مطمئنم با ناگلزمان قهرمان یورو می‌شویم

رودی فولر با خوشبینی بالایی در مورد موفقیت یولیان ناگلزمان با آلمان در یورو 2024 حرف زد.

مطمئنم با ناگلزمان قهرمان یورو می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان پس از معرفی به عنوان سرمربی جدید آلمان، ظهر امروز در نشست خبری فدراسیون فوتبال آلمان معارفه شد. در این نشست، رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی، توضیح داد که اگرچه ناگلزمان مورد توجه تعدادی از باشگاه‌های برتر قرار داشت، اما او در مقابل پیشنهاد تیم ملی مقاومت نکرد.

1929080

فولر گفت: «ما خوش شانس بودیم که مربی‌ای را در دسترس داشتیم که مایل به همکاری با ما بود. یولیان قبلاً در تابستان پیشنهادهای فوق العاده خوبی از باشگاه‌های خارجی بزرگ دریافت کرده بود و در زمستان نیز همین‌طور بود. اما ما مجبور نبودیم کار زیادی برای متقاعد کردن او انجام دهیم. ناگلزمان با شخصیتی که دارد و با تجربه‌ بالایش، دقیقاً مرد مناسبی برای این کار است.»

1929081

فولر ادامه داد: «بعد از شکست مقابل ژاپن، به این فکر کردیم که چگونه واکنش نشان دهیم. ما نمی‌خواستیم فوراً در مورد نام‌ها صحبت کنیم. ما در مورد حقوق، قرارداد و در دسترس بودن صحبت کردیم. ما یک رتبه‌بندی داخلی انجام دادیم که کدام کاندیدا را اول معرفی کنیم و از همان ابتدا ما با یولیان تماس گرفتیم. ما اطمینان و اعتماد مطلق داریم که یولیان با تعهد شخصی بالایش، آلمان را در یورو به هدفش که قهرمانی است، خواهد رساند.»

دیدگاه‌ها