کد خبر : 1969545 | 09 مهر 1402 ساعت 21:10 | 23.1K بازدید | 19 دیدگاه

تمجید اسطوره از ناگلزمان: ماورایی باهوش است!

فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، برای تمجید از سرمربی جدید این تیم یولیان ناگلزمان سنگ تمام گذاشت و او را مربی‌ای با استعداد فراطبیعی دانست.

تمجید اسطوره از ناگلزمان: ماورایی باهوش است!

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لام همچنان یکی از محبوب‌ترین کاپیتان‌های تاریخ تیم ملی آلمان است. او که با مانشافت قهرمان جام جهانی 2014 شده امروز به روزنامه دی‌‌‌زایت گفت به آینده مانشافت با هدایت یولیان ناگلزمان امیدهای زیادی دارد.

آلمان از زمان خداحافظی نسل طلایی فوتبالش، هم‌نسلی‌های فیلیپ لام، در مسیر افول قرار گرفته و اخیرا بحرانی تمام‌عیار را تجربه کرد. بحرانی که بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل ژاپن به اخراج هانسی فلیک منجر شد و در نهایت یولیان ناگلزمان به جای او عهده‌دار هدایت مانشافت شد.

فیلیپ لام درباره سرمربی جوان آلمان گفت: "تیم ملی آلمان که هدایتش بر عهده یولیان ناگلزمان گذاشته شده در حال حاضر بیش از هر چیز نیازمند تعادل و ثبات است. ما باید بتوانیم به شرایطی کم فراز و نشیب برسیم و سبک فوتبالی مناسب خودمان را پیدا کنیم. آلمان استعدادهایی پایان‌ناپذیر دارد و تیم ملی باید بتواند راه استفاده از آنها را پیدا کند. این خصوصیاتی که برشمردم مدتی است در تیم ملی نایاب شده است".

1934068

کاپیتان سابق آلمان در ادامه به حمایت حداکثری از ناگلزمان پرداخت و در ستایش از او سنگ‌تمام گذاشت. لام گفت: "یولیان ناگلزمان به شکلی فراطبیعی باهوش است. در سابقه او فقط یک چیز کم است؛ اینکه یولیان فعلا نتوانسته ثابت کند که می‌تواند یک تیم بزرگ را به قهرمانی برساند. من به آینده مانشافت در دوران مربی‌گری او اطمینان دارم".

1934069

دیدگاه‌ها