کد خبر : 1967339 | 01 مهر 1402 ساعت 00:20 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیام دسته جمعی: دیگر تمام است

انگلیسی‌ها دشمن جدید فدراسیون اسپانیا!

اعضای تیم ملی فوتبال زنان انگلیس حمایت و همبستگی خود از همتایان اسپانیایی‌شان را اعلام کردند.

انگلیسی‌ها دشمن جدید فدراسیون اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی فوتبال زنان انگلیس در حمایت از همتایان اسپانیایی‌شان بعد از جنجال بزرگ لوئیس روبیالس بیانیه‌ای صادر کرده و در بازی اخیر با اسکاتلند نیز همگی مچ بندی سفید به دست بستند.

روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، پس از رفتارهای جنجالی‌اش در فینال جام جهانی زنان مجبور به استعفا شد اما واکنش‌ها علیه او همچنان ادامه دارد. بازیکنان انگلیس و اسکاتلند همگی در بازی اخیرشان در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مچ بند سفیدی به دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: "دیگر تمام است!"

سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی زنان انگلیس در حمایت از ستاره‌های اسپانیایی که بخاطر اتفاقات اخیر از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند گفت: "همه ما از این اتفاقات خبر داریم. من به عنوان یک مربی، همسر، مادر دو دختر و یک انسان واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. فوتبال زنان از نظر فنی پیشرفت زیادی داشته اما جای رشد زیادی از نظر اجتماعی وجود دارد."

اعضای تیم ملی زنان انگلیس همچنین بیانیه‌ای در حمایت از اسپانیایی‌ها منتشر کرده‌اند که در آن آمده است: "همه از حقیقت ماجرا خبر دارند و می‌دانند که اتفاقات غیرقابل قبولی علیه زنان صورت گرفته است. رفتار این افراد که فکر می‌کنند شکست ناپذیرند نباید برتابیده شود. مردم نباید برای حمایت از هر گونه اقدام علیه آزار و اذیت نیاز به دلیل خاصی داشته باشند. همه ما کنار بازیکنان اسپانیا هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم."

دیدگاه‌ها