کد خبر : 1967355 | 01 مهر 1402 ساعت 01:33 | 41.7K بازدید | 28 دیدگاه

جانی اونز: داوید دخیا هم اولش این طور بود

یکی در منچستر پیدا شد که حامی اونانا باشد!

جانی اونز از آندره اونانا با وجود شروع ناموفقش در اولدترافورد حمایت کرد.

یکی در منچستر پیدا شد که حامی اونانا باشد!

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا تابستان امسال با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو اینترمیلان را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد تا دوباره شاگرد اریک تن‌هاخ شود. او برخلاف پیش بینی‌ها شروع خوبی در تیم جدیدش نداشت و تنها یک کلین شیت در 6 بازی اولش ثبت کرده است.

جانی اونز که امسال با قراردادی آزاد دوباره به یونایتد برگشته از هم تیمی کامرونی‌اش با وجود این شرایط نه چندان مساعد حمایت کرد. او گفت: "او کار سختی دارد مثل هر بازیکن دیگری که به تیم جدیدی ملحق می‌شود. شاید او کمی بیش از حد به خودش سخت می‌گیرد."

1929284

او با اشاره به سختی کار اونانا در این مقطع گفت: "من تجربه چنین شرایطی را دارم. اونانا جایگزین داوید دخیا شده که مدت زیادی در یونایتد حضور داشت. اگر به یاد داشته باشید داوید هم موقع شروع کارش در یونایتد دوران سختی داشت ولی در ادامه دیدیم که چقدر خوب و موثر ظاهر شد. قطعا اونانا هم با پشت سر گذاشتن این دوره سخت به مهره‌ای تاثیر گذار تبدیل خواهد شد."

آخرین بازی یونایتد مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بود که اونانا 4 گل در آن دریافت کرد. گل اول بایرن توسط لروی سانه با اشتباه فاحش دروازه‌بان کامرونی به ثمر رسید که شیرازه شیاطین سرخ را بهم زد و آنها را در مسیر یک شکست سنگین قرار داد.

1929286

دیدگاه‌ها