کد خبر : 1967356 | 01 مهر 1402 ساعت 06:41 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره‌های ایران در لیست تیم اسپانیایی

نام سه فوتسالیست ایرانی پالما در فهرست این تیم مقابل رئال بتیس قرار گرفت.

ستاره‌های ایران در لیست تیم اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال مایورکا پالما که در فصل جدید لیگا ناسیونال اسپانیا علاوه بر حسین طیبی و مسلم اولادقباد به عنوان بازیکنان ایرانی سال قبل، سالار آقاپور را هم به خدمت گرفته و در دو هفته ابتدایی این سه لژیونر را در اختیار داشته، امروز هم با این نفرات مقابل رئال بتیس قرار می‌گیرد.

مایورکا پالما آخرین مسابقه خود در لیگا ناسیونال اسپانیا را دو هفته قبل انجام داد و بخاطر فیفا دی و حضور دو فوتسالیست ایرانی خود در اردوی تیم ملی (حسین طیبی و سالار آقاپور) در تورنمنت برزیل، حالا دوباره با این نفرات خود را آماده دیدار برابر رئال بتیس می‌کند.

تیم فوتسال مایورکا پالما توانسته در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگا ناسیونال اسپانیا به دو پیروزی مقابل کاتگاس سانتا کولوما و مانزانارس دست پیدا کند که حسین طیبی در نخستین مسابقه موفق شد دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد و عصر امروز به مصاف رئال بتیس می‌رود که هر سه لژیونر ایرانی در فهرست این تیم قرار گرفته‌اند.

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا از ساعت 14:30 امروز شنبه (به وقت ایران) در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم صفر امتیازی و قعرنشین رئال بتیس خواهد رفت که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در فهرست نفرات این تیم برای سومین مسابقه فصل لیگا ناسیونال اسپانیا حضور دارند.

1929287

مسلم اولادقباد که بخاطر آسیب دیدگی قبلی نتوانست در اردوی تیم ملی در تورنمنت برزیل حاضر باشد، اکنون به آمادگی کامل رسیده و طیبی و آقاپور هم پس از نایب قهرمانی در این رقابت‌ها به اسپانیا بازگشتند و امروز برابر رئال بتیس به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها