کد خبر : 1967407 | 01 مهر 1402 ساعت 11:39 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

فرمول منحصر به فرد هوادار: هفته‌ای یک جوان!

امیرحسین بهادر بازیکن بیست و یک ساله و جدید هوادار بود که در دیدار برابر تراکتور در ترکیب اولیه و منتخب محمود فکری به چشم می‌خورد.

فرمول منحصر به فرد هوادار: هفته‌ای یک جوان!

به گزارش ورزش سه، باشگاه هوادار در اقدامی ظاهرا عامدانه از بازیکنان سهمیه خود در نقل و انتقالات پیش فصل رونمایی نکرده است و ظاهرا قصد دارند کماکان و در ادامه سیاست همیشگی‌شان به مرور بازیکنان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنند. عرفان قربانی نوزده ساله و محمد دین دار هفده ساله در کنار مهرشاد عبداللهی، مهدی باقری و حالا امیرحسین بهادر بیست و یک ساله، پنج بازیکن جدید هوادار می‌باشند که در فصل جاری و در پایان پنجمین هفته رقابت‌های، برای نخستین بار تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آورده‌اند.

هوادار در فصول گذشته موفق شده است سینا اسدبیگی (پرسپولیس)، محمدجواد محمدی (ذوب آهن)، سعید سحرخیزان (گل گهر)، محمدرضا خالدآبادی (استقلال)، سید محمد حسینی (تراکتور) و تعداد زیادی از بازیکنان دیگر را به چرخه فوتبال ایران وارد کند.

هوادار همچنین از حضور باتجربه‌هایی مثل علیرضا حقیقی، امین قاسمی نژاد، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، ایوب کلانتری و کریم اسلامی هم بهره می‌برد. البته بازیکنانی چون: محسن سفیدچقایی، مرتضی منصوری، صائب محبی، محمد چهارمحالی، یونس شاکری، امیرحسین پورمحمد، بابک مرادی، ایوب کلانتری، کریم اسلامی و داریوش شجاعیان به نوعی ده بازیکن باتجربه هوادار بودند که در دیدار برابر تراکتور یا فیکس نبودند و یا در لیست نبودند و مشخص نیست در پازل تاکتیکی محمود فکری قرار نگرفته‌اند و یا به دلیل مصدومیت‌ها و محرومیت‌های احتمالی مصاف هفته گذشته را از دست داده‌اند.

به طور کلی بنفش‌ها هیچ گاه در مدت زمان حضورشان در فوتبال ایران چنین ترکیب پرستاره‌ای را در اختیار نداشتند که نشان می‌دهد عملکرد مناسبی را در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشته‌اند و ظاهرا کشف و شناساندن جوان‌ترها و جذب و احیای باتجربه‌ها دو سیاستی خواهد بود که کماکان و به صورت موازی از سوی نماینده خصوصی و لیگ برتری فوتبال پایتخت اجرایی خواهد شد.

باشگاهی که تجربه نشان می‌دهد در لیگ برتر و در هر فصل با یک سرمربی کار را آغاز می‌کند و در نهایت با همان کادر فنی نیز فصل را به پایان می‌برد و مدیران‌شان سعی دارند در طول فصل فشار نتیجه گیری را از روی مربیان و بازیکنان خود بردارند. آنها در فصل جاری نیز کسب عنوان تک رقمی جدول رده بندی را در ذهن می‌پرورانند و کف میزان خواسته‌های‌شان بهبود حداقل یک پله‌ای رتبه دهمی فصل گذشته‌شان بوده و از بلند پروازی‌های نامعقول نیز پرهیز می‌کنند!

دیدگاه‌ها