کد خبر : 1967571 | 02 مهر 1402 ساعت 00:05 | 57.4K بازدید | 12 دیدگاه

بازیکنان بارسا قربانی این دو ستاره می‌شوند!

دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، می‌گوید مقدمات نهایی کردن قرارداد ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو آغاز شده است.

بازیکنان بارسا قربانی این دو ستاره می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، یک به روز رسانی کلیدی در مورد آینده ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو ارائه کرده است.

هر دو بازیکن پرتغالی در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی انتقال قرضی خود را به بارسلونا انجام دادند و به ترتیب از اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی جدا شدند.

با این حال، به دلیل مشکلات مالی پایدار بارسلونا، آن‌ها تنها توانستند با قراردادهای طولانی مدت، بدون گزینه خرید، با این دو باشگاه به توافق برسند.

اتلتیکو همچنین قرارداد فلیکس را تا سال 2029 تمدید کرده زیرا آن‌ها همچنان به ارزیابی موقعیت او در پایتخت اسپانیا ادامه می‌‌دهند.

1929754
1929755

اگر بارسلونا بتواند چند بازیکن را بفروشد و رقم کلی پرداخت دستمزدها را کاهش دهد، باشگاه در موقعیتی قرار خواهد گرفت که برای هر یک یا هر دو بازیکن پیشنهاد قرارداد دائمی را مطرح کند.

دکو تایید کرد که این موضوع در دستور کار بارسلونا قرار دارد، اما اذعان داشت که راه درازی برای مذاکره با اتلتیکو یا سیتی وجود دارد.

دکو گفت:"فرصتی که برای انتقال این دو بازیکن در اختیار ما قرار گرفت، انتقال قرضی بود. هنوز مسائل داخلی وجود دارد. اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌خواهیم آن‌ها بمانند، اما این تنها آغاز است."

دیدگاه‌ها