کد خبر : 1967585 | 02 مهر 1402 ساعت 01:19 | 80.3K بازدید | 14 دیدگاه

خرید زورکی ستاره شد! (عکس)

امروز و در بازی منچستر یونایتد برابر برنلی، از هفته ششم لیگ‌ برتر، مدافع ایرلندی این تیم، پس از مدت‌ها اولین بازی فیکس خود را برای تیمش تجربه کرد.

خرید زورکی ستاره شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ترف مور، ورزشگاه خانگی برنلی، مقابل این تیم صف‌آرایی کرد. در ترکیب ابتدایی تن هاخ برای این بازی، جانی اونز در خط دفاع قرار داشت. این اولین بار پس از سال ۲۰۱۵ بود که این بازیکن از ابتدا برای منچستر یونایتد بازی می‌کند.

نکته جالب درباره مدافع منچستر یونایتد این است که بعد از ترک لستر سیتی، برای حفظ آمادگی با تیم زیر ۲۱ ساله‌های منچستر یونایتد تمرین می‌کرد و برنامه‌ای برای اضافه شدنش به تیم اصلی برای این فصل وجود نداشت. عملکرد این مدافع در تمرینات نظر سرمربی هلندی منچستر یونایتد، اریک تن هاخ را جلب کرد و در نهایت با نظر او قرارداد اونز با منچستر یونایتد برای این فصل تمدید و این بازیکن باتجربه به تیم تن هاخ اضافه شد تا امشب برای اولین بار پس از ۸ سال در ترکیب ابتدایی منچستر یونایتد قرار بگیرد.

اونز این بازی را با عملکرد خوب در دفاع آغاز کرد و موفق شد یک گل هم به ثمر برساند اما به دلیل حضور راسموس هویلوند در آفساید، این گل توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد.

1929781

این پایان تلاش‌های اونز برای گلزنی منچستر یونایتد نبود، در دقیقه ۴۵ این مدافع کهنه‌کار با یک پاس بلند و زیبا از میانه میدان، برونو فرناندز را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او با یک والی زیبا منچستر را صاحب برتری کند. در ادامه جانی اونز تا دقیقه ۸۸ در قلب دفاع منچستر یونایتد حضور داشت و به کلین شیت این تیم مقابل برنلی هم کمک بزرگی کرد و در نهایت جای خود را به سفیان امرابط داد تا او هم اولین بازی خود برای یونایتد را تجربه کند.

1929782

منچستریونایتدیونایتد با این  سه امتیاز نه امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد‌.

دیدگاه‌ها