کد خبر : 1967604 | 02 مهر 1402 ساعت 08:41 | 63.9K بازدید | 10 دیدگاه

جانی اونز:

امشب بهترین شب زندگی‌ام بود!

جانی اونز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید با به تن کردن پیراهن این تیم پس نزدیک به 9 سال، مقابل برنلی بهترین شب زندگی‌اش را سپری کرده است.

امشب بهترین شب زندگی‌ام بود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ششمین بازی فصل جاری لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و با نتیجه 1-0 به برتری رسید.

اگر جانی اونز در این بازی خوش شانس‌تر بود در کنار ارسال پاس گل برای برونو فرناندز، موفق می‌شد در نیمه اول گل هم بزند.

او در دقیقه 25 این بازی روی ارسال سرخیو رگیلون گل زد اما به دلیل حضور راسموس هویلوند در موقعیت آفساید، VAR این گل را مردود اعلام کرد.

با این وجود او پس از پشت سر گذاشتن دویستمین بازی رسمی با پیراهن یونایتد می‌گوید که بهترین شب زندگی‌اش را سپری کرده است.

اونز بعد از اولین بازی در یونایتد پس از نزدیک به 9 سال، به TNT Sports گفت:"هر دقیقه این بازی را دوست داشتم. قبل از بازی احساسی به شما دست می‌دهد، نمی‌توانستم صبر کنم، فقط یک هیجان خالص بود. وقتی با اتوبوس به اینجا می‌آمدم خیلی هیجان داشتم. این دویستمین بازی من برای منچستریونایتد بود، هرگز فکر نمی‌کردم که به این آمار برسم، بهترین شب زندگی من بود."

1929833

بازگشت به یونایتد؟

من واقعا فکر نمی‌کردم که قراردادی امضا کنم. وقتی به سن خاصی رسیدید، شروع به از بین بردن حرفه خود می‌کنید. فراخوانده شدم و گزینه دیگری نداشتم، بنابراین فقط از آن استفاده کردم، سعی کردم بهترین کار را در تمرینات انجام دهم و از شانسم استفاده کنم. پس فقط امیدوار هستید که بدنتان با شما همراهی کند.

حضور در ترکیب؟

هرگز فکر نمی‌کردم وارد بازی شوم و از ابتدا در ترکیب باشم، به من گفته شد که نقش من این است که رقابت را در ترکیب فراهم کنم و اینگونه به آن نزدیک شده‌ام. باوجود چند مصدومیت، این شانس را داشتم که امشب در ترکیب اصلی باشم.

دیدگاه‌ها