کد خبر : 1967610 | 02 مهر 1402 ساعت 09:51 | 35.7K بازدید | 4 دیدگاه

والیبال ایران یک قدم به مدال هانگژو نزدیک شد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (پورعسگری و آقاجانی) با شکست تایلند به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه یافت.

والیبال ایران یک قدم به مدال هانگژو نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با شرکت ۲۷ تیم از روز دوشنبه ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۶ مهر در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد.

مرحله نخست حذفی این رقابت‌ها از صبح امروز (یکشنبه دوم مهر) آغاز شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز که با کسب سه پیروزی متوالی، بدون شکست و بدون ست باخته به‌عنوان تیم‌های اول گروه‌های F و H به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات راه یافته بودند، برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات تلاش خود را آغاز کردند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند دو (کاوواسایی – جونگک لانگ) رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست این مسابقه که 35 دقیقه طول کشید، با امتیاز مشابه 21 بر 15 حریف تایلندی را شکست دادند و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافتند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران از ساعت 7:30 دقیقه فردا (دوشنبه سوم مهرماه) در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اندونزی یک می‌رود.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) نیز از ساعت 10:30  دقیقه امروز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ژاپن (تاکاهاشی –  آگابه) می‌رود.

دیدگاه‌ها