کد خبر : 1967646 | 02 مهر 1402 ساعت 13:50 | 17.6K بازدید | 13 دیدگاه

هجوم هواداران مشتاق: بلیت رئال تمام شد!

باشگاه ناپولی اعلام کرد که تمامی بلیت‌های دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا فروخته شده است.

هجوم هواداران مشتاق: بلیت رئال تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیاست آغاز خوبی در لیگ قهرمانان این فصل هم داشت و موفق شد براگا را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

آنها فصل گذشته توانستند تحت هدایت لوچانو اسپالتی تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم صعود کردند و امسال امیدوار هستند که بتوانند نمایشی بهتر در این رقابت‌ها ارائه کنند و راهی مراحل بالاتر شوند. 

این تیم در گروه C این رقابت‌ها با رئال مادرید، براگا و یونیون برلین همراه است و بسیاری معتقد هستند که کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نخواهد داشت و تنها حریف قدرتمند آنها شاگردان کارلو آنچلوتی هستند. 

1872644

دیدار رفت این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار است در تاریخ سوم اکتبر (11 مهر ماه) در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا در شهر ناپل برگزار شود و این باشگاه امروز اعلام کرد که تمامی بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این دیدار به فروش رفته است. 

انتظار می‌رود که هواداران متعصب و مشتاق ناپولی جوی به یاد ماندنی و خیره‌کننده را در این دیدار در ورزشگاه مارادونا رقم بزنند و احتمالا رئال مادرید کار سختی را برابر شاگردان رودی گارسیا در پیش خواهد داشت.

هرچند باید به این نکته هم اشاره کرد که ناپولی این فصل و پس از جدایی اسپالتی کمی متزلزل ظاهر شده و تنها دو دیدار از چهار دیدار ابتدایی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها