کد خبر : 1967850 | 03 مهر 1402 ساعت 01:48 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

کاراسکو باز هم برای الشباب گل زد

الشباب روی کاکل ستاره اتلتیکو می‌چرخد!

الشباب باز هم به لطف درخشش یانیک کاراسکو موفق شد به پیروزی برسد.

الشباب روی کاکل ستاره اتلتیکو می‌چرخد!

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عربستان، الشباب میزبان الباطن بود و موفق شد به سختی و به لطف گل دقیقه 118 بازیکن بلژیکی خود، به پیروزی برسد.

الشباب که فصل را به فاجعه‌بارترین شکل ممکن آغاز کرد و در پنج هفته ابتدایی فقط 2 تساوی به دست آورد و در سه مسابقه شکست خورد، برای خروج از بحران، مارسل کایزر را از هدایت تیم برکنار کرد و سپس برای تقویت خط حمله خود، یانیک کاراسکو را از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفت.

1930392

در نخستین حضور بازیکن بلژیکی، الشباب به اولین پیروزی خود در این فصل رسید و با یک گل از سد الفیحاء گذشت. آنها سپس در بازی هفته قبل برابر الحزم، با نتیجه 4 بر یک برنده شدند که کاراسکو یک گل زد و یک پاس گل داد. در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی نیز باز هم این بازیکن بلژیکی بود که به داد تیمش رسید و 2 گل به ثمر رساند.

کاراسکو ابتدا در دقیقه 33 و روی یک حرکت از سمت راست، موفق شد به شکلی زیبا دروازه الباطن را باز کند ولی فقط چهار دقیقه بعد، براهیان آلمن گل تساوی را به ثمر رساند و پس از تساوی دو تیم در پایان 90 دقیقه، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

1930393

در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی در حال اتمام و کشیده شدن کار به ضربات پنالتی است، کاراسکو موفق شد در دقیقه 118، ضربه ایستگاهی به دست آمده را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه الباطن کند تا این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود الشباب به پایان برسد.

بدین ترتیب از زمان پیوستن کاراسکو به الشباب، این تیم موفق به کسب سه پیروزی متوالی شده و بازیکن بلژیکی نیز ۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده تا به مهره‌ای تأثیرگذار در این تیم قدیمی عربستانی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها